Ik had maandag dus echt een superleuk eerste gesprek en ik was helemaal enthousiast. En nu had ik net het tweede gesprek en daar kom ik echt met het tegenovergestelde gevoel van terug.
Ik wist dat ze eigenlijk wat meer naar een ervaren en ouder iemand op zoek waren, maar maandag leek het niet zoān probleem te zijn dat ik pas een jaar geleden ben afgestudeerd en ze belde direct voor een tweede gesprek ās middags. En nu waren ze toch wel heel erg aan doorvragen over of ik wel de persoon kan zijn die dan heel erg direct achter collegaās aan kan zitten voor de juiste informatie en of ik daar niet een te rustig en zachtaardig karakter voor heb enzo. Maar ik denk dat ik het opzich wel kan, maar ik heb er geen ervaring mee verder.
Ben bang dat ik niet helemaal lekker uit de verf kwam in dit gesprek en als het aan deze twee mannen ligt dat ze me niet aan gaan nemen iig. En nu weet ik ook niet meer zeker of ik het überhaupt nog wel wil want ik wil ook niet een baan waarbij ik me extreem veel assertiever moet gaan opstellen dan ik kan/wil zijn. Snap dat je assertief moet zijn hoor, maar ik wil ook niet dagelijks met tegenzin naar mān werk en continu als feedback horen dat ik te rustig/lief ben.
Echt ingewikkeld dat solliciteren!!!
Edit: krijg net een mail dat ze wel positief op het gesprek terug kijken en of ik een proefopdracht wil doen. Nu weet ik helemaal niet meer of ik nou wel of niet wil āafzeggenā.