Oh jongens, ik kom mij melden hier. Ik ben echt een beetje beledigd.
Ik heb een aantal gesprekken gehad bij een leuk bedrijf, klikte heel goed en ik zei dat ik op zich goed zit, maar er wel voordelen bij hen zijn, die mij trekken.
Vorige week vrijdag arbeidsvoorwaarden gesprek, waarbij ik heb gezegd: salaris nu + verhoging per 1-7 van € 200 per maand + leaseauto betaald door huidige werkgever.
Nu zei ze wel dat het aan de hoge kant is (met name door de leaseauto, die had ze niet verwacht, is ook niet per de nodig). Krijg ik een week later (zojuist) een aanbod, wat neerkomt op: huidige salaris, geen verhoging en alle kosten leaseauto in mindering salaris (lees: zo’n € 750 bruto pm).
En in mijn branche word ik wel geacht jaarlijks tonnen omzet te maken, dus die kosten leaseauto hebben zij er ZO uit. Die leaseauto moet ik meenemen van mn oude werkgever en het andere bedrijf zit dicht bij huis, dus geen reiskosten, dat snal ik. Maar ik merk dat ik echt een beetje beledigd ben haha
Sorry hoor, even ego post, maar ik kan dit even niet direct bespreken, dus wilde het even kwijt