Songfestival #4

Haha dramatische versie met violen

10 likes

Dan kunnen we Nederland veranderen in Saailand.

1 like

Dj Tiësto dan?

1 like

Ik zie het nog wel gebeuren dat Kensington met een omroep een talentenjacht uitschrijft voor een nieuwe zanger (de huidige gaat weg) en dat ze dan daarmee naar het songfestival gaan o.i.d.

4 likes

Gewoon weer een onbekend talent voor volgend jaar vind ik.

4 likes

Ik vind Jan echt een restant van de tijd dat we nog Sieneke afvaardigden naar het Eurovisie omdat de TROS-kijkers (ie oude omaatjes) dat leuk vonden. Tijd voor ook daar vernieuwing net zoals ze op muzikaal vlak hebben gedaan.

Ik stel Arjan Lubach voor.

28 likes

Ik heb al de hele dag Mika in m’n hoofd. Oh en dat nummer van Servië.

3 likes

Ik hoop oprecht een keer op De Jeugd

15 likes

Dan kijkt Laura Pausini zo zuur naar hun haute couture
want hun haute couture is o zo duur en wel mooi
Zie ze shinen.

8 likes

Dit wordt echt m’n anthem bij de volgende pandemie. Met de tekst erbij wordt het nummer nog leuker haha.

8 likes

Ik kijk vanavond gewoon nog een keer :thumbsup:

7 likes

Hahaha die dansers.

Vond deze ook chill

24 likes

Ik was gisteren al begonnen met alles opruimen, maar had alleen nog de grote tafel laten staan omdat mijn moeder het nog niet had kunnen bekijken. Nu ga ik dadelijk officieel alles opruimen , en dus slaat de post Eurovision depressie weer hard toe haha.

1 like

Fotos!!!

1 like

Ok! Hier komen ze nog 1 keertje haha :see_no_evil: Ik hoop dat het ok is om het nog 1 keertje te delen, want ik had eerder nog wat betere kwaliteit foto’s van mijn taart gepost maar die post was verwijderd Ivm dubbel posten, omdat ik eerder ook al wat foto’s van de versieringen in dit topic had gepost. Maar dat was tijdens de finale dus toen waren ze een beetje verloren gegaan in de vele reacties natuurlijk :see_no_evil:

Ik verwijder anders gewoon wel mijn eerste post dan heb ik iig niet dubbel gepost haha

79 likes

Ok ik hou weer op nu, het is weer afgelopen, ik ga nu maar weer alles afbreken :sob: haha

90 likes

Wat leuk gedaan allemaal! Sam in de lamp, hahaha. Wauw, echt goed aangepakt. Je inspireert me helemaal om er volgend jaar ook echt iets van te maken qua aankleding.

4 likes

Dank je wel! :blush: Ik vond het ook echt ontzettend leuk om te doen allemaal, ook al was het super veel werk. Het was veels te leuk om het allemaal te zien samenkomen op het laatst. Alleen kon mijn vriend me wel vermoorden toen ik hem moest vragen om nog wat last minute slavko hoofden uit te knippen voor de cupcakes :rofl: Hij was er ook echt he-le-maal klaar mee op het eind

11 likes

Heel leuk! Ja ik heb niet meegelezen zaterdag want had eigen kijkfeestje dus anders had ik ze sowieso gemist, dus Thanks!

Love de zwevende Australische zangeres

5 likes

Dank je wel! :blush::grin: Ja ik besefte me achteraf ook dat het een heel slecht moment was om ze te posten omdat het topic zo druk was en iedereen natuurlijk aan het kijken is haha.

2 likes