Songfestival #4

Alles zelf gemaakt! :blush: Alleen had ik nog wel wat van die uitgeknipte mensen over van vorige keer dus die heb ik gewoon hergebruikt haha :rofl: alleen slavko was de vorige keer kapot gegaan dus die moest opnieuw, tot grote irritatie van mijn vriend hahaha

Ohh ja en ik had ook nog Hatari, Conchita en epic sax man neergezet op de andere tafels🤣 Ik wou eigenlijk nog dadi op die groene ballon plakken, maar op een gegeven moment had ik ook wel zoiets van… Het is klaar nu… stop er gewoon mee

stop-it-get-some-help

28 likes

Dank je wel :blush: Vond het ook hartstikke leuk om te doen, en hier ook te delen!

4 likes

Echt geweldig gedaan allemaal!

1 like

Impressed dat je zelfs je stoelen hebt aangepast naar Subwoolfer thema!

3 likes

Ahh echt dank je wel! :blush:

@LaPetiteRobeNoire hahaha ja!!! Ik wou serieus nog iets met die stoelen doen ook, maar dat was idd weer zo’n stop it get some help moment :joy:

2 likes

That makes sense

5 likes

“Georgië zag de twaalf punten naar het Verenigd Koninkrijk gaan, terwijl de jury Oekraïne bovenaan zou hebben gezet.”

Dus Spanje was eigenlijk 2e!!! (Nee grapje heb natuurlijk geen idee hoe het er voor de andere 5 landen uit zag, maar ik vind SloMo zoveel leuker dan Space Man haha, echt maar 7 punten verschil ook)

3 likes

SloMo is echt veruit, veruit, de beste act van dit jaar.

De rest kwam niet eens in de buurt. Wat een queen.

17 likes

Love eleni

Maarrrrrr eleni was duidelijk meermaals buiten adem, Chanel is het hele lied door zuiver en zonder ademhalingsproblemen.

En de choreo van Chanel was veel intensiever en acrobatischer, die van Eleni was grotendeels haar schudden en op en neer lopen.

Chanel >>>>>>>>>>

9 likes

Ja die is wel lekkerder in het eerste gehoor ja.

SloMo heb ik nu op repeat en dan wordt ie wel heel Chill, maar minder eerste impact puur op lied ja.

Chille nabeschouwingen:

leuk vooral dat stuk door Hanna Bervoets haha

En De Eeuw van de Amateur voor vrienden van de show dan (botte had alleen niet heel goed gekeken haha)
En ik dacht dat Televisië ook zou gaan kijken, weet niet zeker meer. Misschien komt die dan morgenochtend?

Oja deze nog niet geluisterd

Wat een fantastisch feesthuis @Otzi !!! Love alle details!

5 likes

Komt ook wel omdat de helft van de zang vooraf opgenomen backing vocals waren lol

4 likes

Ik ben het over die zuiverheid van de vocals echt niet eens.

5 likes

Haha ik zat nog even op reddit te kijken en moest hier om gniffelen
image

22 likes

@Leuk123 dank je welll :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

@Evenveel Toch doet hij het voor mij net niet met zijn:’ you’re good to go’. Dat is echt wat je tegen jezelf zegt wanneer je outfit goed genoeg is om even snel naar de Lidl te gaan ofzo :rofl: komt echt niet in de buurt van Jon Ola sand’s ‘take it awayyy’, naar mijn mening haha.

3 likes

Ja bij haar stonden ze echt luid, ben wel benieuwd bij wie het nog meer was maar dan subtieler

Hoop wel dat we volgend jaar een betere balans hebben tussen ballads en uptempo, ik vond dit jaar toch echt minder dan andere.

4 likes

Weet iemand eigenlijk waar hij nou ineens die gitaar vandaan tovert op 2:21?
waarschijnlijk door een stagehand net buiten beeld in zijn hand gedrukt, er staan er zo te zien ook verschillende mensen om die constructies heen, maar het is echt wel heel vloeiend gedaan

1 like

Zoals je zegt, buiten beeld in z’n handen gedrukt op het moment dat die constructie opengaat! (Wat ook door medewerkers wordt gedaan overigens)

1 like

Ik wil echt weten wie die wolfbananen waren

Ik denk nog steeds Ylvis, wie denk jij?

Heb nu weer stonehenge in mijn hoofd! What’s the meaning of stoooooneeeeheeengeee

3 likes