Songfestival #4

@Otzi heb je party foto’s aan vriendinnen laten zien en zij vonden het fantastisch, dus hoop dat zij volgend jaar ook zoiets organiseren

3 likes

7 likes

Wat leuk om te horen! :blush: Kan niet wachten om alle versieringen volgende jaar te zien! Haha

Ik had gisteren een songfestival binge, en toen kwam ik erachter dat de act van moldavie dit jaar maar liefst drie keer heeft meegedaan?!?! :scream::rofl:

4 likes

Voor anderen die hier nu achter komen: hun optreden uit 2011 is het kijken ook wel waard

Ze zijn ook echt doorgegaan naar de finale met 1 punt meer dan Belgie :joy:

6 likes

Dat zal ze leren met hun zero points ook altijd richting Nederland

Dat is door de Walen :sob:

1 like

Dit filmpje! Zij had echt moeten winnen, wat een queen

9 likes

Leuk om te zien hoe alles is gegaan met Chanel :sparkles:

Van sommige landen staan nu ook de live on tape optredens op het youtube kanaal van eurovisie

Ik ga ze zo ff bekijken maar ben benieuwd of er bij sommige nog een groot verschil is

Jammer wel, maar zat eraan te komen. Had het wel leuker gevonden als Oekraïne het zelf in een buurland ofzo had kunnen organiseren

5 likes

Hahah deze lijst met If I were sorry van Frans op nummer 8 met het bijschrift “het heeft bijna 100 miljoen streams, for some reason” :sweat_smile: vind echt niks aan dat lied

4 likes

Ik vind dat nummer van Netta nog kutter dan kut.

11 likes

Die staat op de playlist van mijn supermarkt, elke keer denk ik weer, hè, wat doet dat nummer hier? :rofl:

2 likes

gewoon UKraine ervan maken :wink:

5 likes

Ah ik ben geweest, het was zo leuk!

2 likes

Egoïsme ten top, maar ik hoop voor mijn eigen kijkplezier dat de BBC gaat hosten. Die hebben elk jaar Red Nose Day en nog veel andere mega events die ze elke keer weer met humor, een knipoog etc presenteren met productiewaarde hoger dan de rest van ons.

Ik denk echt dat ze Zweden kunnen overtreffen in het hosten als ze de kans krijgen (en hoe Chill een show gehost door mensen in hun eerste taal, geen rare accenten die we niet verstaan of grapjes die niet werken) en ik denk dat ze er ook heel goed in zijn om alsnog Oekraïne een rol te geven.

En Oekraïne zelf… of Polen voor Oekraïne dan wordt het wel heel erg droevig denk ik.

Kijk er echt naar uit dat het in de UK is eigenlijk :uk:

17 likes

Als ze Mister Bean en Beertje Paddington maar thuislaten.

Omg sicke line-up :scream::sparkles:

1 like

Ik ging er (heel naïef) eigenlijk vanuit dat Oekraïne het zou organiseren in Engeland. Dat ze daar gewoon een hele groep mensen heen sturen om het te regelen en evt. wat hulp krijgen van de Engelsen. Oekraïne gaat toch ook gewoon presentatoren etc sturen?

5 likes