Voor wie op 8 september naar Go_A wil in hoofddorp, er is nu 50% korting op een kaartje via TM https://www.ticketmaster.nl/feature/midzomerdag``
- SloMo
- Fuego
- Mata Hari
0 stemmers
Ik zal altijd team Fuego blijven
de OG!
Mata Hari vond ik heel chill (ook wel komisch), Fuego was echt zo WAUW DIT IS VET, maar bij SloMo had ik dat gevoel gek genoeg niet? Ik weet niet echt waarom. Soort combinatie van Chanel onsympathiek over vinden komen en dat het té profi was of zo? Deed me gewoon niks eigenlijk. Dus heb op Fuego gestemd.
Ik vond bij Chanel zo grappig dat ze super zenuwachtig een gesprekje hield met een van de presentatoren tijdens een van de halve finales en heel introvert overkwam, en vervolgens tijdens de finale zo’n super uitdagende dans deed, voelde zo contrasterend hahaha
O dat is langs me heen gegaan! Klinkt wel als een leuk contrast inderdaad.
Fuego is het nummer waar Shakira tegenwoordig jaloers op kan zijn gezien haar deuntjes tegenwoordig ondermaats zijn.
Shakira heeft echt niks moois meer afgeleverd sinds Sale el Sol (en dat was ook al minder).
El dorado is een beter album dan Sale el sol
Alleen La Bicicleta is al iconisch.
Ik ben het hier niet mee eens.
Als ik het vanochtend in de eurostar (trein) goed heb afgeluisterd is Engeland al druk bezig met de organisatie van het songfestival. Is volgens mij nog niet officieel toch? Maar achter de schermen blijkbaar wel.
In de trein? Zat je naast mensen die het festival gaan organiseren?
Ik stond in de rij achter hen voor de douane/inchecken en ze hadden het erover dat het de komende periode heel druk ging worden omdat het organiseren van start ging. En waar iedereen verbleef de komende weken. (Dus het leek erop dat deze mensen bij de organisatie hoorden en daarom naar Londen reisden.)
Ging t niet over een ander festival?
Ze noemden wel heel specifiek Songfestival maar misschien heten er mee zo. Dan heb ik niks gezegd.
Ik vond Fuego veel beter dan SloMo. Maar volgens mij is Chanel echt een superaardige vrouw, n.a.v. wat ik uit interviews enzo heb kunnen opmaken. Ook best verlegen leek het wel. Nadat ze in Spanje de voorronde gewonnen had, werd ze online echt met de grond gelijk gemaakt, dus ben wel blij dat ze zo’n goed resultaat heeft behaald om alle haters hun ongelijk te bewijzen.
Naww, ik zie dat zij nog samen zijn. Cute
Echt? ik probeerde het op te zoeken nav dat filmpje maar ik kon er niets over vinden, alleen dat zij eigenlijk naar Noorwegen had willen komen voor een festival of zo. Wat had je gevonden?