Ik zou het geniaal vinden, maar je kan t/m 31 augustus nog een liedje insturen… Zou gek zijn als ze nu al uitgekozen zijn
Ugh nee hopelijk niet
PR
Voor mijn gevoel zijn er ieder jaar foute geruchten, vorig jaar ook over Lakshmi ineens
Haha ik val in de finale van het NL junior songfestival en de winnares moet nu haar nummer nog eens zingen, maar het is supervals haha. Refrein is wel catchy
Kinderen die dansen op een volwassen manier vind ik altijd heel naar om te zien
Ik liep gister langs een man die Hola mi bebe be zong voor zijn baby in de kinderwagen ![]()
Ik luister dit liedje nog steeds haha, verdiende echt een betere plek!
Ja ik vind het junior songfestival, op Ralf Mackenbach na, echt zo wanstaltig.
Al die ielige kinderstemmetjes, al die rare outfits, al die attitude, dat rare Engels, teksten over feesten en dat kind is 11 lol
Hahaha ken je dat nummer nog over een man die niet kon praten
“Mijn ogen zeggen alles”, dat was echt zo’n 4meigedichtopdedam in songfestival vorm. Dat was echt geschreven door een enorme nerd.
Ik had echt een beetje een crush op hem toen hahaha vond dat lied toen echt mooi ![]()
Hahahaha ik kijk rn dit stuk op YouTube
Hij lijkt best op Screech van Saved by the Bell
Mijn ogen zeggen ALLESSSSS
vertellen wat ik wil
Mijn ogen zeggen alless
Ooookal ben ik nog zooo stilll
Echt goed voorbeeld van wat rent free in mn hoofd rondspookt
KLIKEDIE KLAK KLIK KLAK
WOOHOOOHOHOOOO
BEDABEDIE DOE BEDABEDIE DOEEE
‘Ik doe een drankje’
Meid, wat voor drankje? Hela hola kindercola zeker
Hahahaa ik dacht precies hetzelfde!
Ik ging even kijken op yt, wel een catchy en energiek liedje, dus snap wel dat ze heeft gewonnen.
Het nummer is top en Paar zanglesjes erin en ff zorgen dat die conditie beter is en (al ja het is wel maar een kind natuurlijk🫣) dan komt het zingen ook wel goed
Jaaa dit was echt een goede winnaar
Ik vind de liedjes van tegenwoordig vaak zo gemaakt en niet meer alsof die kinderen er nog veel bij zijn betrokken, volgens mij was dat vroeger veel meer.
Vroeger moesten die kids toch ook hun eigen liedjes schrijven? En dan werd het nummer een beetje bijgeschaafd voor de liveshows. Ik volg het al jaren niet meer, maar als ik nu die filmpjes bekijk, dan doen ze geen auditie meer met een eigen nummer, dus dan zullen ze er wel een aangeleverd krijgen? Wel heel jammer eigenlijk.
Haha dankzij jou ben ik nu al een half uur junior songfestival liedjes aan het luisteren. ![]()