Songfestival #4

Ja volgens mij wel! Misschien hebben ze nog wel een beetje invloed hoor maar je zult niet echt snel meer een ‘hij is een kei’ achtig nummer horen

Dit was vroeger ook echt 1 van mijn faves

3 likes

Ik had de cd van het Junior Songfestival in Cyprus (2008), heb die echt grijs gedraaid. M’n favorieten:

5 likes

Deze niet te vergeten! Een en al puberdrama was dit liedje. Heel aanstekelijk en goed dramatisch mee te zingen vond ik altijd.

Is het niet met Ralph eigenlijk begonnen? Hij had dat nummer toen toch niet zelf geschreven? Daar was een heel gedoe over.

12 likes

Ik weet nog dat ik het bij Lisa, Amy en Shelley zo gek vond dat ze het woord ‘verbruid’ gebruikten in hun tekst haha. Ook zo lekker anti-kindertaal.

3 likes

Ik vond deze altijd cool haha

2 likes

Omdat ik het Junior Songfestival echt vreselijk (en) saai vind (sorry!!!) even een polletje over wat anders

Nog twee steden over!!! Welke hoop je voor Eurovision 2023?

• Liverpool
  • Glasgow

0 stemmers

3 likes

Ugh anoniem dus ook nog ff nieuw polletje niet-anoniem:

• Liverpool
  • Glasgow

0 stemmers

4 likes

Gaan er nog meer mensen naar het grote songestivalfeest? Dit is de lineup

4 likes

Ik vond de lineup van vorig jaar veel leuker, echt jammer dat het toen niet door kon gaan omdat er net een paar dagen van tevoren nieuwe coronamaatregelen waren aangekondigd (die begrijpelijk waren, daar niet van)

2 likes

Op insta krijg ik steeds de story advertentie hiervan en dan laten ze Foureira zien. Oplichters lol

3 likes

:raising_hand_woman:

3 likes

Dit zit gewoon instantly weer in mijn hoofd. Toch bizar hoe iets zo in je geheugen gegrift kan staan van bijna 20 jaar geleden :smile: Overigens kwam Tess laatst optreden op een lesbisch feest met dit nummer en iedereen ging helemaal los, echt top. Blijkbaar kan iedereen zich ermee identificeren, zelfs als je niet op jongens valt.

3 likes

Jaa ik ga nog, moet zeggen dat ik er wel een beetje ‘uit’ ben. Hoop dat de voorpret nog gaat komen

2 likes

Haha het is me nooit opgevallen dat een van die dansers aan het eind vet enthousiast meedanst met z’n bordje op de kop :joy:

2 likes

Heb het even opgezocht maar omg zo jammer dat Verka er nu niet bij zit

3 likes

Echt hoor! Veelste laag geëindigd. Ik heb er gisteren nog naar geluisterd. Verwacht dat het mijn meeste afgespeelde nummer van 2022 wordt :laughing:. Vind het echt een heerlijk nummer! Haha

Ik ga! Heb golden circle tickets, en geen idee of dat briljant is of heel dom haha🤣

3 likes

Ik heb ook golden circle hahaha

Ik vond het zelf wel briljant, zulke tickets zijn zo moeilijk om aan te komen voor de echte eurovisie dus bond het wel leuk om nu dan zo dichtbij te staan :joy:

1 like

Data zijn ook bekend: 9 - 11 - 13 mei 🫶🏼

16 likes

grrr ik gunde glasgow het zoveel meer

3 likes