Songfestival #4

waarom heeft Nederland zoveel gebaarde en vaak gehoede indiepopcowboys opeens

niet eens opeens maar in het algemeen

2 likes

Mijn eerste reactie is: Wie?

Maar dacht ik ook bij Duncan en toen heeft NL toch gewonnen haha.

3 likes

Hmm van wat ik van ze hoor op spotify denk ik meh, maar ik weet natuurlijk niet wat de onderscheidende uitgesproken en betekenisvolle song gaat worden

2 likes

Ben wel bang dat ze terug gaan naar Engels, niet dat dat perse slecht is maar ik vond het wel wat hebben in het Nederlands dit jaar

2 likes

Als iemand nog staplaatsen wil voor Het Grote Songfestivalfeest: ik verkoop drie kaartjes! Staan nu op TicketSwap maar ze aan een forummer verkopen lijkt me extra leuk.

1 like

En hoe vonden jullie Het Grote Songfestivalfeest? :smiley:

Heel leuk! Ik was echt onder de indruk van sommige acts (Johnny Logan, S10, number 1, Tix). Echt weer top

1 like

Heel leuk!! Vond vooral de Oekraiense artiesten heel indrukwekkend. En die van Noorwegen van dit jaar was echt heel leuk

Ik had bij Loreen het idee dat ze dronken was :joy:

3 likes

Echt fantastische avond :clap::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Vond het echt leuker dan verwacht! Ik had golden circle tickets, en was daar echt blij mee.

Vond wel veel ballads en het geluid soms wat mager, maar heb echt genoten.

2 likes

Heel leuk! Tix en efendi waren zo schattig samen

Ps: zat er een forummer uit Groningen naast ons? Flalamingo en ik waren de 2 Belgische discoballen

3 likes

Wat was die vip-lounge eigenlijk? Ik zag Splinter daar ineens staan :joy:

1 like

Echt stom, vorige keer stond ik daar nog hahahau

2 likes

Zo leuk! Hoe? Of ben je stiekem een BN’er :eyes:

Vorige keer werden gewoon mensen uit de golden circle gevraagd of ze op het podium wilden zitten. Een vriendin en ik hoorden dat dus toen hebben we gevraagd of ons groepje ook mocht :sweat_smile:

3 likes

Ik wil hierover horen! zijn ze nog samen (of bevriend of zo)?

1 like

Oehh leuk! Die mensen die optreden komen dan ook echt dichtbij

2 likes

Ik vond het juist heeel ongemakkelijk, vanuit haar vooral. Tix was gewoon jaaa was leuk heel positief over haar en zij: ik wil gewoon mijn liedje zingen

Ja haha! People are here for me to sing :cricket:

Of iets in die strekking was het…

2 likes

Ze zijn nog samen en hebben ook een kleedkamer gedeeld

In oktober was ie nog in Azerbeidzjan Efendi hosts TIX in Baku as "Efentix" romance continues following Eurovision | wiwibloggs

Ik volg haar verder niet zo maar blijkbaar spreekt ze niet zo goed Engels, misschien dat ze daarom niet veel zei? Alhoewel ik dan niet weet hoe ze met Tix communiceert haha

2 likes