Hahah echt een heeele grote overwinning, heel blij mee! Ik zal straks nog even Loreen bekijken. Had al wel gelezen dat er een stage invader was, echt zo kut lijkt me dat
Ja ben ook blij met Finland en ik denk dat dit best de winnaar zou kunnen worden! Wat denk jij?
Loreen had inderdaad een stage invader Lijkt me zo engâŠ
Zou ik wel heel leuk vinden haha maar ben bang dat de jury in de weg gaat zitten
Deze meid doet mee voor Polen, vind het zo jammer dat Gladiator niet heeft gewonnenđ
Ik vond Loreen trouwens niet echt bijzonder, ja alleen de staging maar het liedje zelf niet. Zou het jammer vinden als Zweden wint (maar eerst moet ze nog uitgekozen worden natuurlijk)
Het nummer van de Dion en Mia heet âburning daylightâ. Ben benieuwd naar morgen!
Ik ben obsessed met Cha Cha Cha. Love de chaotische vibe en hoe hard die zanger gaat + de dansers. Hun gezicht is altijd goud waard
Ja ik ook, ben bang voor een gare ballad
Ohja kwam vandaag uit
Ja sorry maar ik vind hun dus beiden echt irritante hoofden hebben dus ik heb geen vertrouwen.
Ik heb hetzelfde haha echt geen vertrouwen in
Same! Vind ze ook helemaal niet likeable ofzo?
Nee ze stralen een beetje uit âik wil heel graag beroemd worden, maakt niet zoveel uit hoe, esf is misschien wel handigâ
Dat! Word ook een beetje moe van dat gedweep van/over/met Duncan overal. Deed Ilse bij hem toen toch ook niet?
Ja same, ik denk echt dat het een saai nummer wordt
Die fotoâs van hen samen zijn ook zo ongemakkelijk. Ik weet niet of ze me meer doen denken aan de fotoâs die ik met vriendinnen maakte toen ik een ongemakkelijke puber was, of covers van bladen die bij kappers lagen in 2002.

Breakout/hitkrant vibes
ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de release van het NL nummer
tijd voor een poll
Beste inzending âhoog geeindigdâ (ik heb Duncan er expres uitgehaald)
- Anouk - Birds
- Common Linnets - Calm after the storm
- Douwe Bob - Slow down
- OGENE - Light and shadows
- Waylon - Outlaw in 'em
- Jeangu Macrooy - Birth of a new age
- S10 - De Diepte
0 stemmers
En beste inzending van de karige jaren waar we de finale niet haalden
- Glennis Grace - My impossible dream
- Treble - Amambanda
- Edsilia Rombley - On top of the world
- Hind - your heart belongs to me
- De toppers - Shine
- Sieneke - Ik ben verliefd (sha-la-lie)
- 3JS - Never alone
- Trijntje Oosterhuis - Walk along
0 stemmers
Nummer van Mia en die andere wordt:
- Een succes
- Geen succes
0 stemmers
Love songfestivalpolls. Voor zowel Edsilia als de 3Js geldt dat ze nooit hun nummer naar het Engels hadden moeten omzetten, Nederlandstalig was zoveel beter geweest.
Wat vonden jullie van het nummer? Ik vond het wel prima, lekker luisteren, songfestival vibe maar geen winnaar denk ik.
ja blijft wel hangen moet ik zeggen !
Vind je? Ik heb het net geluisterd en kan me nu al niet meer herinneren hoe het gaat.
Geen slecht nummer, maar wel weinig opbouw en geen winnaar dit in elk geval!