Jaaaaaa heerlijk nummer Ben ook zó fan
azerbaijan meest overgewaardeerde land in esc sorry
ik HAAT Mata Hari en Cleopatra
Ik haat jou.
is goed maar na dit jaar is je Azerbaijan liefde over
wacht maar
Ik denk Finland maar hoop dat het Duitsland wordt!
Nooit verwacht dat ik Jan Smit een held zou vinden
Same hahahah, helemaal down voor salty commentaar ben ik
Jan
Je kunt veel van Jan zeggen maar hij is wel een professionele artiest met veel ervaring en die ziet van een kilometer afstand dat Dion & Mia talentloos zijn en dat ze ook niet in aanmerking komen voor de gunfactor omdat ze gewoon kut zijn.
Jan heeft het niet zelf naar buiten gebracht maar AVROTROS maar ik vind het wel echt zo kansloos om dat nu naar buiten te brengen
Lekker het sentiment rondom Mia en Dion aanzwengelen om zelf geen gezichtsverlies te lijden, echt walgelijk
Edit: oh wacht, het is zelfs niet zo dat avrotros het naar buiten brengt, nou lekkere sensatie hoor.
We horen deze week nog hoe kut Joan Franka het gehad heeft maar we smullen allemaal van de downfall van Mia en Dion, echt naar.
Opeens vind iedereen Jan Smit geweldig, ik ga stuk.
Het is ok om deze act slecht te vinden zonder goedkeuring van een BN’er hoor.
Misschien heel suffe vraag; maar zou het kunnen dat de selectiecommissie dit niet live heeft gehoord? En obv een studioversie heeft geselecteerd en toen dacht ja lekker nummer?
Oke echt heel goed van je dat je je singles CALIFORNIA ROSE en ANYTHING BACK een paar weken verlaat om Mia en Dion te begeleiden tijdens het songfestival, maar wel fijn dat je nieuwe singles CALIFORNIA ROSE en ANYTHING BACK er daarna wel aankomen, ik kan niet wachten op je nieuwe singles CALIFORNIRA ROSE en ANYTHING BACK Duncan!!
Cha cha cha staat bij mij echt op repeat haha
Wat was die cryptische post ook alweer.
In 2021 had je al deze foto op insta van het hele groepje van de songwriters
Mei 2022: Mia plaatst dit en zegt dat het over haar nieuwe single gaat
En daarna in november 2022 de aankondiging:
Moet je nagaan hoeveel tijd ze hebben gehad om te oefenen!!
Hahahahahaha
Hahaha ja daar dacht ik ook aan! Ze hadden tijd zat (en zelfs met een korte voorbereidingstijd moet je wel heel weinig zangskills hebben om zo te presteren). Wat een figuren.