Of Douwe Bob maar dan ga je wel met kind mee naar huis.
Ik ben echt verslaafd aan het cha-cha-nummer.
Of Douwe Bob maar dan ga je wel met kind mee naar huis.
Ik ben echt verslaafd aan het cha-cha-nummer.
Van de officiële site 🇳🇱 Netherlands takes to the stage…
They are both vocal powerhouses, and the harmonies are really quite special - you can see their costumes on the backstage picture below.
He getsie
Ik vond het songfestival altijd vermakelijk en keek de finale wel altijd. Maar mijn vriend is dus echt enoooorme liefhebber en volgt zo ongeveer alles wat er te volgen is (hebben sinds december een relatie) waardoor ik er dit jaar ook helemaal in zit en met de finale host hij een songfestival-feestje en daar kijk ik nu al helemaal naar uit. Dat had ik een jaar geleden nooit verwacht
Nouuu het klinkt al een stuk beter, ik vind de outfits wel gaaf en zo met die draaischijf kan het nog best iets interessants worden denk ik? Ben heel benieuwd!
Ik vind Finland het leukste dit jaar
Ik vind het geen geslaagde outfits.
Kunnen ze dat bolero ding niet aan hem geven zodat hij in ieder geval iets van schouders heeft?
Ik erger me zooo aan die vlechten, zou ze er het liefst zelf afknippen
Op YT noemde iemand de Finse inzending ‘the green gay hulk’ en ik heb nog steeds dat nummer in mijn hoofd en ben nu ook weer verslingerd aan Hatari.
Ik ook! Het zal wel omdat ik geen gen z ben, maar ze zijn ook zo nietsig in haar bek gezet (geclipt?)
En dan ook die zilveren steentjes op haar tanden vind ik ook niets haha😅
Was toch al gezegd dat haar staging te groot en vooral te zwaar zou zijn voor in Liverpool? Wellicht dat het daar mee te maken heeft
Op Nos.nl kon je de tweede repetitie zien en ik vond hun stemmen nog steeds behoorlijk vlak. Dit gaat echt niks meer worden.
En ik wist niet dat Servië een Shein Timothée Chalamet naar het songfestival stuurt met een Stranger Thingsachtige stofzuiger.
Net die nieuwe versie gehoord maar ze hebben het nummer dus anderhalve toon verhoogd zodat Dion een octaaf lager kan zingen, waardoor de hele impact verdwijnt. Nu hoor je hem vrij laag brommen onder Mia’s dunne stem.
Ik bedoel, again, kies voortaan mensen die kunnen zingen.
vind ze ook echt een soort van langs elkaar heen zingen, alsof ze allebei denken dat de ander een achtergrond zanger(es) is. totaal geen chemie. maar wie weet ziet het er dinsdag wel zo uit
Wouter Hardy, 1 van de medeschrijvers en producers heeft (eindelijk) zijn verhaal gedaan over waarom hij geen contact meer heeft met Duncan (en Ilse, blijkbaar)
Artikel in het AD, let wel, is premium.
" Buitengesloten door Duncan Laurence en geïntimideerd door Ilse DeLange: ‘Huilend ouders gebeld’ "
Ik krijg echt zo’n naïef beginnertje, zakenvrouw met haar op de tanden, diva in the making, veel tere zieltjes en misverstanden vibes van dit hele gedoe…
Welke docu bedoel je?
Ah check, die ga ik zeker nog even kijken voor dinsdag.
Ik denk echt dat ze er zelf niet zoveel aan kunnen doen inderdaad, behalve super naïef zijn. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze als jonge, realief onbekende artiesten de hoop hebben dat hen dit groot kan maken.
Duncan is het volgens mij heel erg naar zijn bol gestegen en ergens heb ik t idee dat hij totaal niet lekker in zijn vel zit.
Ik heb dat artikel van Wout Hardy ook gelezen en het is natuurlijk heel erg vanuit zijn perspectief geschreven, maar hij komt wel oprecht over.
Ilse de Lange is volgens mij geen leuke vrouw, ik heb vaker gehoord dat zij onmogelijk is op zakelijk vlak.