@Neon ik kijk het nu en kreeg net dit nog als aanbeveling te zien:
Ohhh love it!
Noorwegen zag er zo mooi uit
Frankrijk komt op mij over als een fake diva. Ik vind de hype rond haar een beetje overdreven de laatste tijd. Te gemaakt.
Serviƫ heeft nog steeds de anime character aesthetic.
Miaās oproep voor Harry Styles⦠jeetje wat kinderachtig weer
Kun je er misschien bij posten wat? (sorry is echt een kleine irritatie van me als mensen iets posten maar er niet bij zetten wat er is gebeurd/een linkā¦kan t ook nergens vinden op haar insta ofzo).
Het lijkt er op dat ze idd weg zijn nu
Oh sorry, dit ging nog over de turquoise carpet ceremony die ik aan het kijken was (link staat een paar posts hierboven, maar de livestream is inmiddels afgelopen).
Mia deed tijdens haar interview op de turquoise loper een oproepje naar Harry Styles. Dat ze met hem wilde trouwen en of hij dat ook wilde o.i.d. Ik vond dat irritant (maar zij is sowieso mijn BEC dus Mia kan weinig goed doen voor mij).
Konstrakta en Luke black bij de pre party was wel een vibe hoor
Bij 2:48, die remix is echt chefs kiss haha
Ik denk dat het een combinatie is van het feit dat het Loreen is, Zweden sowieso een veilige keuze om op te wedden is omdat ze het altijd goed doen en dat Tattoo in meerdere landen het goed doet.
Maar ik denk (en hoop) dat de uitslag wel verrassend gaat zijn, ik verwacht echt een giga televote voor Finland en de juries hebben dit jaar zoveel goede zangers om uit te kiezen, kan me niet voorstellen dat Loreen van iedereen 12 punten krijgt.
Ik hoop echt dat we wereldwijd lekker aan de cha cha gaan met onze favo Finse hulk.
Heb erg zin in deze songfestival week!
Hier staan scoreformulieren om te printen voor de halve finales voor de liefhebbers: https://www.avrotros.nl/eurovisie-songfestival/nieuws/detail/download-de-scorelijsten-voor-het-eurovisie-songfestival-2023/
Staan ook in de app maar vind het wel leuk om eens uitgebreid te gaan scoren met het formulier op de bank haha.
Zaterdag een (heel) klein feestje, heb een vlaggenslinger besteld om op te hangen en ook van die vlaggenprikkertjes van Europese landen om in hapjes te prikken.
Als iemand nog leuke ideeƫn heeft voor makkelijke vegan hapjes in thema van het betreffende land (al zullen ze vast niet allemaal in de finale zitten), ik heb deze vlaggetjes:
Griekenland, Italiƫ, Frankrijk, UK, Duitsland, Nederland, Belgiƫ, Zweden, Oostenrijk.
ik vind nummer van OekraĆÆne echt ondergewaardeerd! weet dat het hoog in de odds staat maar verder wordt er nooit over gepraat
Ik vroeg me dus af op welke manier gaan we OekraĆÆne terugzien deze 3 avonden? Als in ze zijn de winnaar van vorig jaar dus heeft het verder nog een OekraĆÆense tintje behalve het hartje in hun kleuren of is het gewoon 3 avonden hiephoi Engeland?
ja veel! merendeel van de interval acts is OekraĆÆens, postcards zijn volgens mij ook deels opgenomen in OekraĆÆne? en nog meer
oh en ƩƩn van de presentatrices is ook oekraiens
Oh nice kijk zoān soort antwoord zocht ik. Was bang dat het de grote Engeland show ging worden.
Nee gelukkig niet een blauw gele union jack
Hoop dat die mannen van vorig jaar ook weer komen optreden.
Met een extra fancy vissershoedje
Luke Blacks liedje begint in renteloos in mijn hoofd te wonen met cha-cha refrein.
Volgens hun Instagram zien we ze in de finale!
ze hebben de bekendmaking van de kwalificaties vanuit de halve finales veranderd
ipv de artiesten met hun team in de green room te laten, vind er nu echt een eliminatie op het podium plaats met alleen de artiest/groep
zo belachelijk
Wow, wat kut. Dan moet je dus als artiest straks echt in je eentje het podium aflopen (voelt bijna als een walk of shame) als je 't niet gehaald hebt? Ipv dat je gewoon met je team samen vertrouwd kan zitten en de cameraās gewoon daarna met je klaar zijn.