Volgens hun Instagram zien we ze in de finale!
ze hebben de bekendmaking van de kwalificaties vanuit de halve finales veranderd
ipv de artiesten met hun team in de green room te laten, vind er nu echt een eliminatie op het podium plaats met alleen de artiest/groep
zo belachelijk
Wow, wat kut. Dan moet je dus als artiest straks echt in je eentje het podium aflopen (voelt bijna als een walk of shame) als je 't niet gehaald hebt? Ipv dat je gewoon met je team samen vertrouwd kan zitten en de camera’s gewoon daarna met je klaar zijn.
Wat een Amerikaanse praktijken. Straks komt Chacha Mourali er nog bij als presentatrice om vervolgens te vertellen dat je de zwakste schakel bent.
Ja, duh. 't Lijkt me gewoon alsnog vrij kut voor die artiesten, zeker als het voorheen niet zo ging.
Mag hopen dat dit eenmalig is, echt een kut idee. Laat mensen lekker bij hun crew zitten ipv ze voor lul te zetten op een podium
Hadden we dit jaar btw weer een pool?
Het is alweer teruggedraaid door alle negatieve reacties van de fans
Echt absurd! Ik wil iedereen sowieso zien wuiven met die vlaggetjes vanuit de green room🥲
Hebben jullie al gestemd?
Wist niet eens dat dit een ding is.
Ik ook niet, maar ik kreeg het doorgestuurd
Ik kende dit ook niet, maar nu net gestemd!
Kijken jullie ook het songfestivalfeest
MATA HARI
Ja! Het is echt een raar nummer, maar it slaps! hahaha. Een beetje de corpore sano van vorig jaar.
Wat leuk! Ik heb Noorwegen bovenaan en Kroatië als onderste.
Ohh leuk. Kwam er wel achter dat veel nummers me toch nog niet zoveel zeggen. Maar Finland op 1, en Denemarken op 37.
Mijn top 5 is Finland, Frankrijk, Moldavië, Noorwegen, en Zweden.
Ik ben team Finland en Noorwegen. Zweden zou ik zo jammer vinden. Ik wil op het einde keihard nog een keer Cha Cha Cha meezingen!