Songfestival

Trouwens hoe vet was dat tussentijdse optreden met Mans, Verka, en Eleni wel niet?! Dat was echt peace peace love love niveau haha

8 likes

Ik kijk zo uit naar het moment dat ik als hoogbejaarde tegen de jeugd kan zeggen dat ik live Duncan Laurence heb zien winnen. En in het bejaardentehuis met zakdoekjes in de lucht: ‘all i knoww all i knowww’.

21 likes

Wat ik echt grappig is dat er normaal nog een dag of twee memes worden gedeeld hier en dan is het weer stil, maar nu zal dit topic denk ik het hele jaar rond nog wel gebruikt worden :sunglasses:

19 likes

Ik zie nu ook pas dat Ilse heel zielig in haar uppie zit te huilen. Ah.

10 likes

Ja ik denk dat iedereen dat snapt, maar dan nog staat iemand als Annechien Steenhuizen zoooo ver van Eurovisie af dat die dan wel een hele grote verborgen showkant moet hebben wil dat nog wat worden. Ik ben echt voor goede presentatoren, maar ik vind charisma, humor/zelfspot en enthousiasme voor het songfestival wel het belangrijkste en dat heeft niet iedereen. Kan me ook niet voorstellen dat zij dat willen.
Hahha ik zie nu Philip Freriks voor me die vet enthousiast “HELLOOOO EUROPE!!!” schreeuwt in een glitterpak. Geen goed idee.

11 likes

Wat heeft Ilse eigenlijk te maken met Duncan? Waarom was zij daar?

Zij tipte de organisatie van eurovisie NL met duncans muziek volgens mij

3 likes

Zat in het ondersteunende team, dus gaf tips enzo. Heeft hem ook getipt aan avrotros.

1 like

Jaaa, samen met Jan de Hoop

ze kent hem van the voice, hij zat in haar team!

1 like

ik hoop dat in ieder geval Vader Abraham de winnaar weer mag uitroepen

5 likes

Het wordt toch georganiseerd/betaald door Avrotros en Publieke Omroep? Daarom denk ik niet dat ze voor presentatoren gaan kiezen die voor de commerciële zenders werken. Ik denk dat ze gaan kiezen voor presentatoren die wel internationale carriÚre hebben, maar juist niet als tv presentator. Meer de hoek van model/actrice/artiest, zoals Doutzen Kroes. Dan in combinatie met presentatoren van de publieke omroep:

André van Duin (te oud?)
Dionne Stax (te serieus? Wel ervaren)
Jan Smit
Jennifer Hofman (Weinig ervaring met echt presenteren, wel knappe kop)
Arjen Lubach (te politieke gekleurd met een te sterke mening?)
Rik van Westelaken

Ik denk dat Cornald Maas het commentaar gaat doen. Misschien ook ergens kleine rol voor Tim Douwsma. Vorige keer dat hij in beeld kwam werd dat erg enthousiast ontvangen door de rest van Europa :joy:.

En dat ie dan gewoon maar random iemand kiest

1 like

ik denk terug aan alle keren dat de Tros ons Nationale Songfestival organiseerde en dat zijn geen leuke herinneringen.

4 likes

Chris Zegers :joy:

2 likes

Misschien maakt Sylvie Meis nog een kans als host? Zij heeft wel heel veel ervaring met presenteren.

1 like

Yolanthe en Jan, dat ze dan in de eerste live show worden herenigd met elkaar en hij zn gastendoekje terugkrijgt.

61 likes

image

Even mijn favoriete memes eruit gepikt :joy:

44 likes

Kunnen ze mÄns niet vragen voor de presentatie? Hij is er toch elk jaar bij, kunnen ze m net zo goed een rol geven.

Ander Herman “de Schermman” van der Zandt. Die heeft al ervaring met het leuk brengen van verkiezingsuitslagen.

8 likes

Ik wil een interactief tv programma. Dat als je een optreden echt te kut voor woorden vindt, je ook kunt switchen naar een beeld met MÄns.

21 likes