Songfestival

Ga je volgend jaar het songfestival live bijwonen?

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik wil 100% proberen om kaarten te krijgen voor de finale, als het nog 44 jaar duurt voor ik weer de kans heb ga ik deze kans niet missen haha

13 likes

Ja! Haha een stukje terug!
Weet alleen niet hoe ik dat kan quoten haha

Hahaha ja hier hetzelfde! Ik hoef alleen niet vooraan te staan, want dat wordt me echt te duur (dat kost meestal wel een paar honderdjes per kaartje, in Kiev was het zelfs €400 als ik het me goed herinner).

Haha ik ga even zoeken :joy:

iemand enig idee hoelang het nog kan duren voordat tickets in de verkoop gaan? moet ff sparen :eyes:

Ik quote mezelf even @Taksi :joy:

1 like

Wat ontzettend leuk!! Echt supertof dat je dat allemaal uit de kast hebt getrokken voor het ESF! Moet wel een goed feestje zijn geweest :grin:

1 like

FANTASTISCH!:heart_eyes:
In mijn omgeving vind iedereen het stom :frowning_face:

1 like

Emma in z’n geheel jongens

@anon39978576

2 likes

Kan ik niet aan. Ben bang dat ik dood ga van de cringe

9 likes

@Taksi @Jellyshoes Ahhh thanks! :blush: Jullie waren van harte welkom geweest allemaal! Haha. Ik dacht als we gaan winnen wil ik het echt goed doen. En daar ben ik nu echt blij om haha. Ik dacht wel bij mezelf mijn songfestival arc is nu eigenlijk wel volbracht. We hebben gewonnen, slavko heeft mijn cupcakes geliked ik ga er volgend jaar heen. Het wordt niet meer beter :joy:

13 likes

hhahah ok ik vind het toch wel funny

1 like

Voor wie van plan zijn om te gaan: ga je voor sta of zitplekken?

• Zitten
  • Staan
  • Maakt niet uit

0 stemmers

Haha weet je in welk topic je zit?

Ik heb James

afbeelding

5 likes

Als iemand volgend jaar gewoon een lied zingt over stofzuigen is dit gewoon ontopic.

7 likes

Zou me niet verbazen. Je kan er best nog een leuke act mee maken ook. Zoveel opties … mss wat voor NL! Staan toch al in de finale.

1 like

8 likes

En dan een ode brengen aan I want to break free. Ronnie flex in drag waar Conchita nog jaloers op zou zijn en dan maan die op een mega stofzuiger zit die glitter spuit

9 likes

De burgemeester van Maastricht en de directeur van het Mecc zijn al helemaal overtuigd dat het daar gaat gebeuren, net in het NOS journaal.
“We gaan het regelen!”
Ben benieuwd haha

9 likes