Songfestival

ik zag net op het nieuws dat de npo over een maand meer gaan bekend maken over de plannen. word een lange maand

3 likes

Hebben de bookmakers hier al iets over te zeggen?

4 likes

Mahmood is echt een snack

8 likes

Daar ben ik niet zo in thuis haha :sweat_smile:

@Krabsalade ja, inderdaad. Ik moest lachen omdat ze deden alsof het allemaal al besloten was, zo zeker van hunzelf!

Wil echt een keer avondje uit met die groep van Noorwegen. Lijken me zo gezellig.

4 likes

Wat een overmoed zeg

2 likes

En dan half NL met dat fukking boemeltje naaf de perifere gebieden vervoeren waar ze slapen.

I think not.

11 likes

De stad heeft een grote Europese betekenis en ligt dicht bij het drielandenpunt.

Ik begrijp vooral dit niet helemaal. Welke grote Europese betekenis mis ik?

1 like

André

4 likes

Ik zou dit echt zooo leuk vinden

1 like

iwanttobreakfree

Ik zeg doen!

4 likes

Als we Amsterdam willen ontzien dan gewoon Utrecht. Wij konden al dingen goed organiseren tijdens de Vrede van Utrecht #lovelovepeacepeace

De onderhandelingen zorgden voor een economische impuls in de stad en het gewest Utrecht. De stedelijke elite verhuurde zijn mooiste woningen en veel personeel aan de delegaties. Het is anderhalf jaar feest geweest voor de stad. Alles werd aangegrepen om grote feestmalen aan te richten en hoofs vertoon te organiseren. De hele horeca en vermaaksindustrie kenden gouden tijden. Het calvinistische bestuur van Utrecht besloot het toneelverbod, dat in deze tijd gold, tijdelijk op te heffen.[4]

Bovendien hadden wij het eerste regenboog zebrapad van Nederland en tegenwoordig ook een eigen pride. En dan kunnen ze vanuit de dom leuke Eurovisie klassiekers spelen want die beiaardier is awesome.

4 likes

Misschien wel gaaf om met een aantal een ff feestje te plannen met een thema :joy:! Met jouw party organisatie skills kan het niet anders dan een gaaf feestje worden haha

1 like

Klinkt als een top idee! Ik ken al veel mensen die zouden tekenen. Zijn veel mensen in mijn omgeving met het Bram virus haha.

1 like

thanks but no thanks

13 likes

Het Verdrag van Maastricht! Ging over de euro geloof ik

Edit: ho oeps is al gezegd, maar m’n telefoon laadde niet alle berichten

1 like

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
Ik las het artikel trouwens verkeerd en dacht dat Friesland mee wilde doen aan het songfestival als aparte inzending. Toen dacht ik al helemaal dat ik De Speld aan het lezen was.

9 likes

Zoals mijn leraren op de basisschool altijd zeiden “laten we het centraal houden”

36 likes

Hahaha ik zat al te denken van huhhhh hoe willen ze dat in de Harmonie proppen. Maar had even niet gedacht aan het FEC. Maargoed, nee, slecht plan dit.

1 like

TOP idee! Leeuwarden is zoveel leuker dan dat mensen denken. En ik kan me best vinden in de standpunten aangezien vorig jaar echt bizar was (culturele hoofdstad). Mini amsterdam met al die grachtjes en mooie stadsparken

3 likes