Ik zal jouw verzoek wel even doorsturen naar Double Date. Ik neem aan dat ze mij wel even een e-mail terug zullen sturen…
Ik vrees echt dat Emma het gaat presenteren. Duncan is ook helemaal enthousiast over dat idee.
Ik vind Airen Mylene opzich ook nog een leuk idee als presentatrice.
Ik weet het niet hoor, ik denk dat ze zich bij veel mensen wel verkeerd in de kijker heeft gespeeld.
En Duncan zei toch alleen wat over jong talent, of heeft ie er naderhand nog wat over gezegd? Nou ja, gelukkig zal hij er weinig over te zeggen hebben waarschijnlijk.
Hahahha geweldig
Ik zou Geraldine samen met Jan wel heel leuk vinden!
Versteegh hoop ik?
verloop vd puntentelling gevisualiseerd. wel geinig om te zien. en nu snap ik waarom het zo ongekend spannend was haha
Oh ja haha zeker niet Jan smit
Het worden sowieso presentatoren van de NPO, want die staan op de loonlijst. Misschien dat voor die tijd nog wel iemand overstapt die het heel graag wil haha.
Maar: met gewoon 5 songfestivals per dag hou je alsnog 4,375 miljard over om de songfestivals een extra boost te geven.
Of je geeft de eigenaren van FF een miljard als dank om de server van FF in de lucht te houden tijdens ESF en dat de aankomende jaren te kunnen blijven garanderen.
Hopelijk mogen er in de aanloop meerdere topics over dit onderwerp komen? Ik vind het nu al soms niet zo overzichtelijk als het over de plaats/deelnemers/wie er wel of niet heen gaat gaat
Het is inderdaad aangepast!
Vind het juist wel gezellig die chaos haha
Ja het is wel gezellig, maar ik ben bang dat het over een tijdje echt te vol wordt. Als er 100 nieuwe berichten zijn weet ik echt niet meer wie op wie reageert
Ooohh wat zielig als het inderdaad klopt dat Polen een finaleplaats is misgelopen. Dat kunnen ze niet meer goedmaken