Songfestival

Maar het FEC is ook sowieso te klein toch haha? En vorig jaar met die reuzen was de stad ook al onbegaanbaar hahaha.

@Chicago Ja, wel alle liefde voor Leeuwarden. (L)

2 likes

Vond je? Ik vond dat dus echt reuze meevallen

1 like

Friesland en Limburg hebben allebei een reality check nodig.

27 likes

Ik denk echt dat we het hele jaar overladen gaan worden met nieuwsberichten en updates hierover.

Haha ja lijkt mij dat er dan nog wel wat extra hallen gebouwd mogen worden ipv het nieuwe stadion :sweat_smile:. En inderdaad kan Leeuwarden die drukte allemaal niet aan joh, hoe mooi de stad ook is.

Ja hahaha als je opeens moeilijk gaat lopen doen om de kosten kunnen we beter maar niet meer meedoen

Tante Lightbox ook! Joejoeeee

Las net dit artikel. Had hierbij echt wel een Eureka moment, want inderdaad
 je kon makkelijk mee rekenen. Maar volgens mij heeft niemand daar ĂŒberhaupt aan gedacht :joy: Maar goed, dit maakte ‘t natuurljk wel veel spannender. Beetje saai anders om er met je rekenmachine achter te komen.

5 likes

Hahaha ik heb hier oprecht nu al zin in.

Wat wordt de dresscode ??

Pff ik was vanmiddag ergens op bezoek en die wisten niet dat we hadden gewonnen :thinking:

2 likes

Ik heb al heel de tijd dat stuk van Duitsland in m’n hoofd ‘SISTEEEERS’. Whyyy.

4 likes

Hou op schei uit. Mn (ex) vriend sliep vannacht bij mij en kwam om 4 uur katslam aan. Dus ik vet blij heb je t al gehoord enzo

Zegt die vanochtend “huh ik lees net dat NL het songfestival gewonnen heeft” EN HIJ KENDE HET LIEDJE NIET EENS.

Maak het voor de tweede keer uit. Dit is een breekpunt

10 likes

Haha dat rekenen bleek nog best lastig te zijn. Ik keek de live reaction van wiwibloggs en een zo’n jongen schreeuwde elke keer van ITALY WON!! ITALY IS GOING TO WIN! En dan een paar minuten later RUSSIA WON! IT’S RUSSIA!!! Uh nou nee vriend, beter rekenen. Of gewoon in doodsangst afwachten.

6 likes

Zoooo veel zin in de Pauw aflevering. Wil hier echt over door blijven praten

3 likes

Hahahaha ja deze overmoed. Hoorde mensen ook al over Zwolle en Meppel beginnen looooooool.

Randstad or bust.

5 likes

Hahah rekenen onder tijdsdruk blijft een dingetje. Maar juist die doodsangst is de charme van heel het festival. Dus ik wacht wel lekker af hoor!

1 like

22 likes

Haha Sowieso lijkt een egf, esc feest me ook heel leuk! :blush: Laatst ging door mijn hoofd om een Eurovision karaoke feest te houden, dat lijkt me ook echt heel leuk om te doen :joy: hahaha.

@Krabsalade Omg wtf, badass, maar dat is echt zoveel geld! Hahaha :joy:.

4 likes

Karaoke is geweldig! I’m in :raising_hand_woman:t2:! Maar dan wel verkleed als je favoriete artiest toch? :joy:

2 likes

Omg stel je voor als dat dan Hatari is ofzo :joy:. Ik ging net wel even kijken en je hebt dus serieus van alles bijna wel een karaoke versie. Ik heb net met mijn vriend even serhat gezongen, verka, noorwegen en hatari, het was super entertaining, dus in feest formaat lijkt het me echt wel heel leuk om te doen :grin::grin:

2 likes