Nummer van Wit Rusland (Belarus) is ook wel een beetje een guilty pleasure geworden. Ze is live wel echt héél goed ook. Alleen de lyrics zijn eh niet heel diep ofzo.
Ben helemaal al in de Songfestival mood, heb er echt zin in hahaha
Heb echt goede hoop dat Nederland wint dit jaar
Ik weet nog niet zo goed of ik het heel mooi vind of juist niet, stoor me toch wel aan de piano denk ik. De blauwe lichten vind ik wel heel mooi.
Waaaaaarom dat afgekloven keyboard? Waarom man haha
Dat kan ik nog wel begrijpen, maar waaaarom dan geen mooie piano?! Haha. En ik ook!!! Ik wil gewoon winnen gvd 
Wat moet dat moet, we gaan voor het goud jongens, het goud!
grapje.
Maar nee echt ik wil gewoon winnen klaar hahaha ik zie hem ook echt zo voor me op dat podium in een aquarium
Ik geloof dat het goed gaat komen. Zag op een filmpje dat Ilse DeLange zich hier mee bezig houdt. Die wist met The Common Linnets ook precies wat ze wilde en dat leek heel saai te worden en bam, dat kwam toen zo goed over op beeld. Ik wil gewoon geloven in de winst, champagne ligt koud!
Scheelt dat we geen vrouw met baard als concurrent hebben? 

Er is nu ook beste zangers songfestival met de oude liedjes van NL… ik vind het best leuk! 

Ik ben het ook aan het kijken
Die OG3NE: weet iemand of die vader nog samen is met die jonge superfan?
Ik vond hun versie van what’s another year wel goed
Ik vond Jan Dulles goed zingen! En de versie van Ik hou van jou van Willeke Alberti vond ik ook mooi.
Trijntje zat er de hele tijd bij alsof ze moest poepen en het echt nog even op moest houden.
Apricot stone represent! 
Ik zet 'm morgen aan!
GIVE IT BACK TO MEEEE FROM THE MOTHERLAND
Ik zag Alcohol is free er ook al tussen staan dus het is zeker een toplijst!
Dank u. Ben nu spiritueel verbonden met deze playlist 
Ik mis toch echt Sertab in deze
De Poolse dames staan erin toch?
Ik zie echt niet wat er zo bijzonder is aan Zweden? Het voelt alsof ik iets mis haha want Italie en Nederland vind ik allebei wel hele gave nummers
Ahhh gweldig dit! Haha. Ik had er vorig jaar ook eentje gemaakt op Spotify van alle ‘foute’ nummers haha maar die was niet zo lang als deze.
Ik miste alleen deze in je lijstje !
(of ik heb eroverheen gekeken haha)
Dit is ook echt 1 van mijn favorieten haha
Ohhh en golden boy!
De zanger John is ontzettend charismatisch, het is een liedje dat waarschijnlijk heel goed gaat doen bij de jury en Zweden is altijd wel een beetje de teacher’s pet. Zij kregen vrijdag bijvoorbeeld een half uur extra rehearsal tijd om hun staging klaar te zetten.
Nah ik denk niet dat Zweden gaat winnen, maak me meer zorgen om Frankrijk.
Ik kan het niet aan als we dit jaar weer verliezen van Conchita 2.0