Songfestival

Die man is ook gewoon om vrolijk van te worden!

Overigens hebben de bookmakers het vaak wel fout gehad de afgelopen jaren (Italiƫ 2017 :sob:). Ik hoop natuurlijk dat ze dit jaar gelijk hebben, maar vind het echt wel spannend.

2 likes

Ugh neeeee

4 likes

Ah yesssss!

1 like

Haha jullie reacties

Ja moest even een tegengeluid brengen. Madonna is belangrijk voor me :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja, blijf maar lekker in het muziekketting topic met Madonna. Leave Eurovision alone!!!

7 likes

:innocent:

:flushed:

Was zij niet ook laatst in het Superhete Vrouwentopic geplaatst?

Ik heb eindelijk mij verdiept in alle kandidaten en mijn jaarlijkse lijstje opgesteld van de semi finales haha.ik denk dat doorgaan:

Semi finale 1:
Cyprus
Tsjechiƫ
Hongarije
Australiƫ
Griekenland
IJsland (love deze haha)
Estland
Belgiƫ
Georgiƫ
Sloveniƫ

Semi finale 2:
Armeniƫ
Zweden
Rusland
Nederland
Malta
Letland (echt een underdog/dark horse dit naar mijn mening)
Zwitserland
Roemeniƫ
Azerbeidzjan
Noorwegen

Ik maak mijn lijstjes altijd zonder eerst naar de voorspellingen te kijken, en vond dat ik verrassend dichtbij de uitslag van de bookmakers zat, maar ben het echt zo met ze oneens over Letland. Ik denk echt dat dat zon liedje is dat dadelijk ineens in de top 10 zit ofzo (mits ze hem ietsje minder eentonig maken). En dat denk ik ook van Sloveniƫ en IJsland die dadelijk ook gewoon ineens wint haha.

En verder heb ik qua rare acts ook echt mijn hoop gevestigd op Portugal en ijsland itā€™s gonna be great :star_struck:

3 likes

De top 10 wordt denk ik iets van(nog niet op volgorde haha)

Nederland
Rusland
Zweden
IJsland
Italiƫ
Australiƫ
Frankrijk
Cyprus
Griekenland
Tsjechiƫ

Ik word trouwens echt gek als we winnen haha omg. Denk dat we op dit moment het meest kans hebben om te verliezen van IJsland of Rusland. Voor de rest denk ik wel dat we meer kans maken dan de rest haha

2 likes

Ik denk juist dat Georgiƫ als allerlaatste eindigt :see_no_evil: Ik zou eerder denken Serviƫ of Portugal

1 like

Ik kreeg een beetje de Hongarije vibe van vorig jaar van Georgiƫ haha, daarom denk ik dat ze doorgaan. Portugal vind ik echt heerlijk weird :joy: dus wie weet misschien haha.

@Krabsalade ik vind het ook echt een kutnummer, maar heb er gewoon zoā€™n gevoel bij dat ze wel hoog komen haha.

1 like

Ik ga met mn trouwe songfestival matties kijken en we hebben het hele menu voor ons traditionele vreetfestijn al klaar.

Ons commentaar trouwens ook.

8 likes

Hahahaha :joy: ze kan wat leren van Cezar!

source

3 likes

Dit is ook mijn favo, ik hoop ook dat ie hoog eindigt.

1 like

Italiƫ wordt wel vaak ondergewaardeerd door de juries ook naar mijn idee. Denk dat ze vaker hoger waren geƫindigd als ze ook in de halve finales zaten. Gaat het meer van leven.

2 likes

Ja het helpt eigenlijk nooit zoveel om bij de big five te horen :joy:

3 likes

ik heb italie al zo vaak geluisterd dat ik inmiddels ā€œmee kan zingenā€. en ik kan geen eens italiaans.

4 likes

Ok ben Serieus obsessed met ijsland :see_no_evil: hahaha wtf

4 likes