Songfestival

Haha ik moet meteen aan jouw avatar denken toen ik eerder vandaag las dat Eleni Foureira kwam!

1 like

Hahahaha :sweat_smile:
Mans Zelmerlow treedt ook op, daar kan de rest op focussen :wink:

4 likes

Ik vroeg me dit ineens af he, verandert de tijd waarop eurovisie begint eigenlijk ieder jaar door de wisselende tijdzones van hosting countries? Of moeten hun het midden in de nacht houden zodat het altijd hetzelfde blijft?

Zoveel tijdverschil is er toch niet binnen Europa? En ik denk dat het altijd dezelfde tijd is, kan me in ieder geval niet herinneren dat het ooit anders is geweest.

ik ben als echte groupie naar het concert van duncan geweest, afgelopen week in het zonnehuis in amsterdam (oke ik was hier omdat mijn beste vriend hier heen ging, ik heb mij vrijwillig aangeboden mee te gaan)

en oh wat is duncan goed! en leuk!

3 likes

vanmiddag is duncan zn eerste repetitie. dit wordt zijn outfit tijdens het optreden:

1 like

Saaie outfit op zichzelf, maar denk dat het wel veeeeel beloofd voor de hele entourage.

jaa en hij zegt iets over “1 jasje voor achter de piano en 1voor in de greenroom.”

piano? :astonished:

Oh ik hoop op dat ie zelf piano gaat spelen en dat er allemaal watervallen zijn (vind dat wel matchen met die vlekken op t jasje).

1 like

Ik moet zeggen dat die staging van Australië wel echt heeeel vet is.

1 like

hij zit achter een piano!! en er zijn lasers. en hij zingt zo mooi.

maar toch zijn mensen her en der wat teleurgesteld, ze hadden meer verwacht en er hangt een rare bal boven duncan waarvan niemand nog weet wat het daar doet.

groet uw razende reporter

6 likes

Ik stem voor watervallen uit die gekke bal

2 likes

Vind het er wel oke uit zien, snap alleen niet dat hij achter de piano zit want die instrumenten bespelen ze nooit live

Hm ja ik vind die piano ook een beetje saai. Doe er dan wat bijzonders mee, in de fik steken ofzo zoals bij dit nummer


Ik vond dit echt een topnummer toen
3 likes

Had gelezen dat iemand denkt dat de bal is voor visual effects, maarja daar kunnen wij nu niks mee want die zien we pas volgende week haha. Ik denk dat ik hem ook liever gewoon heb staan ipv achter de piano. Vooral omdat het niet eens een mooie piano is, meer een keyboard

Ik ben ook heel benieuwd. Ik vind de eerste beelden van de repetities eerlijk gezegd nog niet denderend. Die blauwe lasers voegen mijns inziens niet heel veel toe. Ik had meer op een soort onderwaterwereld gehoopt oid. Maargoed hij zingt wel echt teringgoed


Hahahahahahahahahaaaa omg bedankt voor dit filmpje, ik ken deze helemaal niet? Ga helemaal stuk :joy:

1 like

neeee haha 1 voor in de green room! dus voor en na het optreden.

Watervallen

hij zegt omdat hij achter de piano een kort jasje aan heeft, omdat dat makkelijker is met piano spelen. daarna doet hij een langer jasje aan omdat zonder piano het korte jasje er gek uitziet. sorry vooralsnog geen water :joy:

1 like