Songfestival

Ja ik hoorde het ook :sob:

1 like

Haha nouja aangewezen aangewezen, hij noemde jong talent (wat ik op zich een leuk idee vind) en had even oogcontact met Emma. Lijkt me niet dat avrotros dat aandurft met haar hoor.

1 like

Geraldine oid zou me niets verbazen

Het zou me niet verbazen als Emma in de green room laten presenteren .

1 like

Ik ben echt zo bang dat ze eurovisie niet snappen en gewoon slechte mensen kiezen

8 likes

Ah getver nee

3 likes

Ben ook niet voor hoor haha

:face_with_hand_over_mouth:

21 likes

Jammer dat deze gediskwalificeerd is trouwens, echt een banger! haha

3 likes

Nou dan ben ik er zeker wel bij hoor. Na afloop lekker bowlen.

1 like

Ik zou het alleen leuk vinden omdat ik hier woon en dus niet hoef te reizen maar ik zou echt niet zoveel toeristen naar zo’n doodsaaie stad sturen

Ik hoop op Utrecht of Amsterdam

Aaah cool hahaha! Dus wanneer wordt het FF ESF karaoke party gehouden :joy:?

1 like

@Chicago @Bergson Jaaaaa, Leeuwarden <3 Ik ben voor! Een aantal jaar geleden vond ik Leeuwarden ook saai, maar moet zeggen dat ik het nu heel leuk vind om hier te wonen. Er worden genoeg leuke dagen/feesten/activiteiten georganiseerd en dat het niet zo groot is vind ik alleen maar een pre :slight_smile: Maar zal wel niet. Hoop niet op Maastricht, dat is vanaf Lwd dan weer zo’n pokke eind rijden :sleepy:

2 likes

nog even nagenieten van dit weekend, met alle muzikale hoogstandjes die voor duncan ooit hebben gewonnen

3 likes

De uitslag van het songfestival met gebarentolk erbij.
Fantastisch om te zien!

7 likes

wow Ierland en Luxembourg rulden ech een beetje het festival

haha ja he! zou je niet verwachten als je Ierland dit jaar zag🙈

1 like

Dat kan. Als je de juiste plekjes niet kent kan ik me dat voorstellen

Ik vind trouwens alles best want ik wil er toch niet live bij zijn, alleen Amsterdam zou ik echt een stomme keus vinden. Het wordt al overspoeld met toeristen, neem aan dat ze dat mierennest niet nog groter willen maken. Die sfeer in de steden (waar het ook gehouden wordt) lijkt me mega leuk om het mee te maken in de kroeg oid

6 likes

Volgens mij kan Amsterdam niet eens. Je moet het evenement binnen een jaar organiseren, er is al zoveel in de periode midden mei in Amsterdam. Dan moeten ze enorm veel schrappen. Ben benieuwd.

Hahah ja ik heb ook gelezen dat ze ooit 2x achter elkaar wonnen en dat absoluut niet meer wilde dus dat ze expres iets stuurde waarvan ze dachten dat ze niet konden winnen en toen lukte het toch. En daarna wilde ze dat echt niet meer, maar na de ene keer niet winnen, wonnen ze weer :see_no_evil:
Daardoor maakt een act als Dustin the turkey ook meer sense haha ze wisten iig dat ze er niet mee gingen winnen.

5 likes