Songfestival

ik ook, op een bak water waar hij dan doorheen zwemt.

1 like

Als Kane het kan, kan Duncan het ook.

3 likes

Wel of geen water ligt denk ik helemaal aan de zaal en het podium. Ik ben bij het songfestival in kopenhagen een paar jaar terug geweest (ja, helemaal fangirl, met een nederlandse vlag door de straten gerend, no shame) en daar werd wel gewerkt met water. Er was een soort mini ‘slootje’ (ik weet niet hoe ik anders moet uitleggen) om het podium heen. Maar vorig jaar werd er volgens mij alleen met visuals gewerkt, was goedkoper?

2 likes

Ok, toch wel een beetje shame maar jullie zijn hier songfestival fan dus tja :flushed::see_no_evil:

Hahahahaha dit is echt geweldig😂

1 like

Nee joh, no shame, hartstikke leuk toch! Ik hoop dat ik er ook ooit bij kan zijn en dan neem ik mijn vlag ook mee.:sunglasses:

hahaha geweldig. hopelijk kunnen we in 2020 door de straten van amsterdam rennen.

1 like

dit klinkt dus echt fantastisch!

hebben jullie die invullijsten en bingo zelf gemaakt? of kan ik dat ergens online makkelijk vinden? asking for a friend

1 like

Ik ga denk ik net de uitslag kunnen zien van de finale :cry:
Mijn trein vanuit Londen komt om 23u aan in Brussel-Zuid, en moet dan nog een uur op de trein terug naar mijn woonplaats.

Godver.

Zo jaloers! Ik heb 0 mensen in mijn omgeving die net zo enthousiast zijn als ik

nice, thanks!

wat doet team eten? ik moet russisch eten meenemen , ik ga voor blini’s ahaha

Engelse drop :joy::innocent:

1 like
  • Zweden: gehaktballetjes? köttbullar.
  • Italië: mini pizza’s of van die caprese spiesjes
  • Frankrijk: stokbrood (baguetttte) met brie oid
  • Duitsland: ehm, mini pretzels misschien?
  • Spanje: churros
  • Griekenland: olijven/tzatziki dip/iets met spinazie
  • Israël: hummus
  • NL: kaas
  • UK: salt and vinegar chips
  • Ierland: Guinness?
  • Zwitserland: toblerone/Milka
  • Oostenrijk: kaiserschmarrn
  • Denemarken: hotdogs (pølse)
8 likes

Vind dit soort dingen altijd leuk! Is ook wel leuk om snacks van wat minder bekende landen te hebben maar weet daar niet zoveel van helaas haha.

Nummer van Wit Rusland (Belarus) is ook wel een beetje een guilty pleasure geworden. Ze is live wel echt héél goed ook. Alleen de lyrics zijn eh niet heel diep ofzo.

1 like

Ben helemaal al in de Songfestival mood, heb er echt zin in hahaha
Heb echt goede hoop dat Nederland wint dit jaar

1 like

ja denk ik ook! ben zo benieuwd hoe het er op beeld uit gaan zien!

zo ziet het er ongeveer op tv uit.

1 like

Ik weet nog niet zo goed of ik het heel mooi vind of juist niet, stoor me toch wel aan de piano denk ik. De blauwe lichten vind ik wel heel mooi.

3 likes

ik vind het saai :see_no_evil: maar ik heb wel vertrouwen in duncan!

1 like