Wisten jullie dat Serhat ook een tandarts is? Stel je voor
Wil je deze alsjeblieft naar Serhat tweeten? Dan antwoord ie vast, net als onze Montenegro vlecht in zân stories had.
Hahahaha is niet mijn meme helaas Ik wou dat ik hem bedacht had!
Eerste presentatrice van het songfestival bekend?
Ik dacht dat NOS ook betrokken was bij de algehele organisatie dus ook presentatoren en presentatrices zou kunnen leveren. Maar was inderdaad ook het eerste wat ik dacht haha.
Hoop nog steeds op Nikkie eigenlijk!
Iedereen op de loonlijst bij de NPO maakt kans haha, maar ik denk dat Dionne wel een plek krijgt.
Ik zou het niet erg vinden! Maar hoop nog steeds op Douwe Bob en Nikkie haha
Ik hoop overigens wel dat ze niet weer 4 hosts doen, vind dat zelf best wel chaotisch. Petra en Mans is het beste presenteerwerk wat we gezien hebben afgelopen jaren en zij redde het prima als duo
https://www.mediacourant.nl/2019/06/anna-nooshin-wil-eurovisie-songfestival-presenteren/
- Goed idee!
- Nee dankje
0 stemmers
Cornald vindt er ook wat van:
Grappig toch hoe allerlei grijpgrage âbelanghebbendenâ en âkandidaat-presentatorenâ die nooit een cent om dat hele Songfestival gaven zichzelf nu schaamteloos naar voren schuiven voor ân plekje in de frontlinie.â
How aboutâŠno
Nee dankje, als we dan een youtuber/influencer doen dan wel iemand die het kan. Anna heeft al genoeg laten zien bij hntm.
Ben het echt eens met Cornald, ik vind bijv Jan Smit niet zoveel aan maar heb dan toch liever dat hij het presenteert dan iemand die nooit enige interesse heeft getoond in het hele songfestival.
Hoop eigenlijk dat Edsilia Rombley nog interesse gaat tonen!
Edsilia zou ik echt leuk vinden!
Jan echt minder. Hoe hij elk jaar het televizier gala presenteert vind ik tenenkrommend.Maar wat je zegt, hij heeft wel iets met het festival
Vind âmoet iets met het festival hebbenâ eigenlijk ook niet echt een opgaand argument. Uiteindelijk willen âweâ toch de leukste en beste presentatoren. Hoort Anna ook niet bij imo hoor. Maar mensen belonen puur omdat ze iets met het ESF hebben vind ik een beetje meh, sorry Jan, ga goed vetoâen als hij het wordt.
Echt meest random vraag ooit, weet ook niet meer of dit wel het goeie topic is haha. Maar tijdje terug was er iemand die een spraakberichtje had geplaatst dat ze Friend of a Friend zong en dat haar vriend daar gestoord van werd. Iemand enig idee welk berichtje dat was haha?
Ik moet er weer om lachen, zo grappige was dat
Haha top! Makkelijk dat jullie dat dan weten. Kan ik me daar nog een keer kostelijk mee vermaken hahah