Als het in Limburg is, kijk ik uit principe niet.
Hahaha I know! Had het al in het Hatari topic gepost
Ik kan serieus niet geband worden. Maar jij…
Maar het is wel zo dus? Met je centraal gelegen stad in het westen, voorzien van een airport?
Vind t zo schattig kleindenkend. Vrij veel steden zijn qua oppervlakte en zeker qua reistijd gewoon Nederland en hier maken mensen zich druk of de dronebeelden wel vanuit het juiste postcodegebied komen.
Gezellige manier van discussiëren heb jij. Ik zie @Zemraluani gewoon met geldige argumenten komen. Waarom zo’n sneer?
Maastricht wil dit ook vanwege het toerisme. Dat moet je niet willen. Dan gaat hef een Amsterdam 2.0 worden. Daar is Maastricht veel te mooi voor. Laat het dan maar in het toch al verpestte amsterdam plaatsvinden.
Toerisme? Al die 65 plussers die een dagje weg willen
Misschien lees je er overheen, maar er staat toch een duidelijk argument in mijn post: dat afstanden die voor Nederland(ers) groot lijken, internationaal gezien vaak klein gevonden worden.
Schattig kleindenkend een antwoord op de grootheidswaanzin waar Leeuwenhart over spreekt. Jammer dat je het als ongezellig interpreteert, dat was niet de insteek van de post.
Ik zou dat gevoel naast je neerleggen, zo is het niet bedoeld.
ja al die babyboomers die naar André Rieu komen.
Gisteren was er een mini Eurovisie reünie tijdens de MAD VMA’s.
Foureira, Helena Paparizou en Sakis Rouvas waren er natuurlijk ook.
En ze traden allemaal op

Ik ben nooit in het MECC geweest. Maar dan hebben de RAI en de Jaarbeurs een streepje je voor want daar ben je wel sneller omringt door dingen waar wat te doen is.
Tenzij ze allemaal bij de Heer Rieu op de koffie mogen. (Ik zag laatst een programma over eten en toen kwamen ze ook even bij hem over de vloer en toen maakte hij wat te eten voor ze klaar. Wel een gastvrije vent.)
Ja dat klopt. Hij woont niet in een Leenbakkerhuis in een Mestreechse Vinexwijk. #Riselikeavinex.
Wat romantisch. Dan zie je toch dat hij een gevoelige snaar bij jou wist te raken.
Symphonisch Orgasmische Aandoening. Let er dan wel op dat diegene die de derde viool speelt ook gewoon op safe speelt.
Rotterdam it is dus
Hee hallo Arnhem zit ook nog in de race
:’)
Rotterdam!!! Bel Lee Towers maar alvast