Ohh yessss thanks!!! Die zit op de tv hier dus kan mooi vanaf Kreta meekijken
jaa hij is echt een artiest vind ik en heb ook echt vertrouwen in hem!
Volgens mij gaat Nederland nog steeds winnen, maar niet meer zó overtuigend als voordien werd beweerd. Denk dat Rusland ook hoog kan eindigen, Sergej kan sowieso goed zingen en de performance is weer erg goed opgebouwd.
Mijn qualifiers voor morgen:
Ijsland, Griekenland, Slovenië, Cyprus, Wit-Rusland, Australië, Tsjechië, Hongarije ⦠en misschien België?
Even vooruitlopend op songfestival volgend jaar: ik hoop toch eeeecht niet dat Ɣls we winnen, dat Romy Montero het gaat presenteren.
Weet dat niet iedereen fan van hem is hier maar Arjen Lubach lijkt me best een geschikte keuze. Beter dan Jan Smit, Chantal Janzen, die Romy indd, of Maan, whatever. Al vraag ik me af of hij het zelf zou willen haha.
pls huur ff mans & petra in
dit heb ik sowieso eerder gepost
Jaaa eens! Ik vind de meeste BNers echt geen hol aan, zou nog liever mans en petra hebben dan
Het is dit jaar trouwens verboden om vlaggen mee te nemen in de venue. Maakt het zó statisch denk ik. Valt me echt tegen van de organisatie. Sowieso ook alleen maar omdat ze bang zijn dat mensen de Palestijnse vlag meenemen.
Jaa klopt ik krijg wel de indruk dat Ilse er echt bovenop zit idd. Dat is wel een goed teken . Ik zei dat ook deels uit zelfbescherming want wil gewoon niet dat we weer 2e worden ofzo
Eens! Vind hem staand veel kwetsbaarder ogen dan achter de piano. Echt zonde, maargoed volgens mij wilde hij dit zelf wel zo!
Ja daarom! Ben gewoon zenuwachtig mensen.
Hahha ja dat is de Griekse publieke omroep, dus die zit er gelukkig meestal wel op!
De juryshow van de eerste halve finale is gelekt. Dus als iemand niet tot morgen kan wachten bij dezen https://m.twitch.tv/uplink2891
vind serviƫ echt og saaie shit, echt stom dat dit waarschijnlijk naar de finale gaat
loopt echt om de paar seconden vast
Ja helaas heeft echt een half uur online gestaan.
Ik kan geen schemaās painten op Mn phone maar:
-
Jan Smit beweert dat iedereen spontaan in juichen uitbarstte na Duncans optreden
-
Jan Smit noemt een niet-vals gezongen nummer vals
-
Jan Smit zegt dat een land zeker niet doorgaat; dit land gaat wel door.
-
Jan Smit zegt dat een land zeker doorgaat; dit land gaat niet door
-
Jan Smit zegt ādit kan niet missenā, het mist wel
-
Jan Smit lult door de presentators heen
-
Jan Smit hoort iets en zegt āover ⦠gesprokenā en begint een verhaal over zichzelf
-
Jan klaagt dat de Oostblok landen op elkaar stemmen en juicht vervolgens als Belgiƫ ons 12 punten geeft en is teleurgesteld dat Duitsland ons er maar 2 geeft.
-
Jan maakt āgrapjeā over āgoedkope oostblokvrouwenā oid.
Yesss, ik ben zo hyped voor morgen, heb er mega veel zin in! Zo leuk om oude nummers terug te kijken haha, thanks @Zemraluani voor de playlist.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een zwak heb voor Zweden dit jaar . Vind het nummer van Duncan verder ook heel goed, maar ik vind hem een beetje een aparte gozer. Alsof hij niet helemaal zichzelf is.
- geāhihihiā om een slechte seksuele grap over IJsland