- Liever een Madonna-gebiedsverbod tijdens het songfestival in Nederland
- Liever een PVV-gebiedsverbod tijdens het songfestival in Nederland
0 stemmers
0 stemmers
Zoân gebiedsverbod zou wel een hoop geld schelen. Dat geld kunnen ze dan steken in gratis drank of lagere toegangsprijzen
Zouden PVV stemmers net zoals VVDâers liever naar de toppers gaan dan naar Eurovisie?
Denk dat ze sowieso niet zo van Eurovisie houden, omdat Eurovisie een beetje om verbindingen leggen en diversiteit gaat, en dat staat natuurlijk haaks op hun denkbeelden. Heb overigens wel op het PVV verbod gestemd hahaha
Dit zijn de promo videoâs van Rotterdam en Maastricht.
maar ik snap het gewoon niet HOE wil maastricht tienduizenden toeristen onderdak bieden? partytent voor 5000 mensen die eigen slaapmatje en slaapzak moeten meenemen?
Ik vind die promovideo van Rotterdam echt wel mooi maar niet echt passend bij het songfestival? Beetje een gemiste kans.
Oh schaam me dood voor Utrecht. Tent bij de jaarbeurs?!
Hadden ze die promovideo van Rotterdam niet kunnen laten filmen door iemand die wel zijn armen stil kan houden? Slaat nergens op hoe wiebelig het is.
Maastricht heeft hetzelfde probleem zie ik. Echt dom.
Ik mis echt gewoon dat gevoel van de Rotterdamse architectuur en de skyline? Wtf je krijgt gewoon geen daadwerkelijk â gevoelâ van hoe de stad eruit ziet eigenlijk. Alleen een kort shot aan het einde. Waar zijn de kubus woningen, de markthal, de erasmus brug, oude haven en alles wat ik nog vergeten ben.
Ik zei nog zo tegen mijn vader dat hij die niet moest voorstellen, maar ik was te laat
Hahaha omg is dit echt?
Maastricht is af.
Wanneer krijgen we het nou eigenlijk precies te horen ?
Van alle artiesten hopen ze op deze? Alleen omdat ze uit Limburg komen
Ik heb echt het gevoel dat als het Maastricht wordt het heel ouderwets gaat worden.
Nou, dan hoop ik echt heel erg dat het Maastricht niet wordt. Echt kom op, een verrassingsoptreden van een act die superlaag in de halve finale eindigde?!
0 stemmers
Niks kan meer aan Eleni tippen sinds haar versie van Dancing Lasha Tumbai
Fuego > Replay