Songfestival

Ok, ik weet nu wie mijn vrienden zijn hier op het forum :roll_eyes: grapje natuurlijk

Ik waardeer Eleni zeker, maar Tamta is #wifegoals, en ik denk dat weinig mensen zoveel plezier in hun werk uitstralen als zij :yellow_heart: En ze kan ook nog eens heel schattig zijn, kijk dan hoe ze met Michela (Malta) omgaat!! https://www.youtube.com/watch?v=1_U89QeMiuQ

3 likes

Hahaha @Berlijn! Ik heb een duidelijke favo maar er is natuurlijk plaats voor alle twee :wink:
“okay, happy end”
920044e2-e580-4a43-9572-58df3b7d6086

4 likes

Tja Maastricht en smaak *mompelt iets over een man met viool op het Vrijthof die popliedjes staat te strijken *

6 likes

Doen nu alle nieuwsitems hard hun best om op de speld te lijken. :thinking:

3 likes

Er zijn nog 2 steden in de race. Volgens de geruchten gaat het om Rotterdam en Maastricht.

https://www.ad.nl/show/twee-steden-strijden-om-organisatie-songfestival~a2ba8626/

“In Maastricht is er ook nog niets bekend. Wel heeft de Limburgse stad uitsluitsel over de geruchten dat het MECC te klein zou zijn voor de organisatie. Een hal moet 18 meter hoog zijn en de zaal in Maastricht is exact 17,88 meter hoog”

Dit las ik ook in het artikel. Maar waar gaan ze er aan doen dan? Er een koepeltje opbouwen?

De zin erna staat toch dit?

‘Directeur Rob van de Wiel laat weten dat hem is bevestigd dat dit geen enkel probleem is voor hun bid.’

Maar ben toch benieuwd. Is die grens dan niet zo heel precies en mag je daar wat onder zitten, of is er in het bidbook rekening gehouden met een creatieve oplossing (als in: de tent van utrecht) Ik kan duidelijk niet slapen, dan ga ik me verdiepen in dit soort onzin :grimacing:

Precies! :star_struck: Ik hoop nog steeds op een duet haha. Misschien bij de mad vmas volgend jaar.

1 like

Ik heb nog gezocht naar een foto van hen samen maar hij lijkt echt niet te bestaan. Ze staan allebei met iedereen op de foto behalve met elkaar. Hopelijk is dit toeval :sweat_smile:

1 like

Het aller aller aller allerdiepste dieptepunt in onze songfestival geschiedenis. En we hebben er heel wat gehad.

14 likes

sorry, dit vergeet je niet meer :joy:

Ah jammer dat je het niet gevonden hebt!! Je zou bijna gaan denken dat er een speciale reden voor is…

Misschien verschijnt de reden ooit nog iets in een roddelblad hahaha

1 like

I’m working on my Greek, nog ff wachten :sweat_smile:

Treble als troef lijkt me nou niet echt een pluspunt… Wth

1 like

Precies! Dat shot vind ik zo niet mooi? Ik heb er bijna moeite mee om te herkennen waar het precies is zelfs haha

3 likes

@Broodrooster @Otzi
Ik vind het ook echt een dom filmpje, ook niet mooi gefilmd heel schokkerig. En dan ook nog gefilmd in bijvoorbeeld het pinball museum :expressionless: ja echt zo typisch Rotterdam. Of het shot van de metro op 1:51 echt een belachelijk shot:

3 likes

Hahaha idd die metro is niet eens duidelijk in beeld gebracht… en ook heb ik zoiets van een random metro in beeld is toch niet boeiend? Zoveel plekken hebben metro’s toch? :joy:

2 likes

Maastricht niet

17 likes

Hahahahahahaha

1 like

source%20(1)

:joy: shots fired haha

12 likes