Ik denk dat het allang besloten is dat het Rotterdam gaat worden. Maar dat ze nog even de schijn ophouden.
Ik ben niet bevooroordeeld hoor. Het maakt mij niet uit waar het wordt gehouden.
Ik denk dat het allang besloten is dat het Rotterdam gaat worden. Maar dat ze nog even de schijn ophouden.
Ik ben niet bevooroordeeld hoor. Het maakt mij niet uit waar het wordt gehouden.
Ik vind het echt fakking irritant, het is beide meer dan 2 uur van mijn huis. Hoopte op Arnhem of Utrecht, wat meer centraal.
Bij welke FFâer mag ik logeren als het zover is?
Bij RTL boulevard wordt net verteld dat Maastricht het al in the pocket heeft. Aangezien ze hier sinds 2014 al mee bezig zijn ?
Yeesss! Songfestival en babyknuffelen
Maastricht moet echt ophouden, geef het gewoon aan Rotterdam.
Bovenal voert blijheid te overtoon bij mij trouwens, nu die achterlijke tent in Utrecht in ieder geval niet de winnaar is.
DĂĄn nog liever Lelystad hoor.
Arnhem ligt ongeveer net zover van de Duitse grens als Rotterdam van de kust, hoe is dat meer centraal?
Pfff zucht. Wat is dat toch de laatste tijd met alle posts zo streng letterlijk nemen.
Hoe moet ik het anders interpreteren dan letterlijk als je in een adem met Utrecht noemt dat daadwerkelijk centraal ligt?
Zoek voor de grap middelpunt van NL op. Dat is het plaatsje Lunteren. En dan kijken of Arnhem dichterbij ligt dan Rotterdam of Maastricht.
Ik heb een voorgevoel dat het in Maastricht echt een cringefest wordt aangezien ze dit âjarenâ aan het voorbereiden zijn en tot nu toe zijn gekomen met âTrebbleâ.
Ik denk dat Rotterdam omdat er veel meer mensen wonen, er een veel betere show van kan maken en aangezien tattas daar in de minderheid zijn denk ik dat het cringelevel lager zal liggen.
Wat doen ze me aaaaaan Ik ga echt huilen als het in Maastricht is
Tuurlijk zou het leuk zijn voor mensen in de omgeving en ze vinden vast wel genoeg hotelkamers, maar het hele circus er omheen duurt twee weken.
Rotterdam heeft meer dan 5x zoveel inwoners. Dus ook veel meer creatieve gezelschappen, cafés, verenigingen, commissies, organisaties etc. Rotterdam staat bekend als de meest kunstzinnige stad van het land (sorry Den Bosch) en heeft gewoon echt veel meer dingen er omheen die kunnen bijdragen aan die weken.
En daarbuiten is Rotterdam met al zn culturen veel meer een afspiegeling van de Nederlandse samenleving en als het daar gehouden zou worden zou er dus wss ook meer inbreng en vertegenwoordiging zijn vanuit verschillende groepen.
Duncan komt oorspronkelijk uit Spijkernisse. Dat ligt in Zuid-Holland en Rotterdam is ook Zuid-Holland dus ik vind dat wel zo logisch.
Ik houd trouwens niet van Rotterdam maar voor dit goede doel breng ik deze stad graag aan de man.
Hahahah Same
Ben ook lekker op Mn hometown aan het schijten maar het Eurovisie gaat boven Mn locale trots.
En Erasmus > Lof der Zotheid > Verka Serduchka is ook zot > Eurovision.
Nog steeds Zuid-Holland. Dan volstaat nog steeds het argument dat Roffa het verdient om het te mogen organiseren.
Ik snap ook niet waarom Treble? Het is niet alsof ze een indruk achter hebben gelaten daarzo. Als ze willen dat iemand terugkeert voor een optreden dan liever uit de tijd voor onze NQ streak, of dan tenminste iemand zoals Glennis Grace die wel kan laten zien dat ze kan zingen
Zelfs Rowwen Heze is beter dan Treble