Haha heb je het nou expres fonetisch opgeschreven? Zo ja dan wil ik ook possess, gecombineerd met een zeker flaseda.
Hier ben ik ook bang voor! Ik woon in de binnenstad en er zijn echt de laatste 5 jaar zoveel meer toeristen gekomen. Wij hebben er genoeg, laat ze maar lekker 3 uur in de trein zitten naar mestreech joe
Ik moest het ook opzoeken haha, dacht dat het iets als âpezzazzâ zou zijn.
Whut? Is toch gewoon allemaal een pot nat?
Als je iets een domme Engelse bijnaam moet geven zoals Spike-City, zegt dat meestal niet veel goeds over het gehucht. Zie ook Sweet lake City, ook vrij troosteloos.
(Het zit je hoog he )
Ik vind Spijkenisse en Hellevoetsluis allebei niks, sowieso heel die omgeving daar niet haha.
ESC De Akkers 2020
Hahahahaha dit is zo spot on voor Spijkenisse
ahhahaha, dat zou echt een trieste bedoeling zijn.
Ruim tien jaar geleden streek het Junior Songfestival al neer in Rotterdam en dat is de organiserende European Broadcast Union (EBU) niet vergeten, denkt Sietse Bakker van de NPO:
âDe EBU heeft van het Junior Songfestival hier in 2007 goed ervaringen gehad. Ik denk dat dat zeker meeweegt. Ahoy is een hele mooie locatie voor drie hele spectaculaire tv-shows. Er zijn natuurlijk allerlei ruimten daaromheen voor pers, hospitality en delegaties die hier naar toe zouden komen voor het festival.â
Maar even hebben jullie die hall in Maastricht gezien? Die is nog geen 18 meter hoog hè? Daar passen geen commentatoren in hokjes boven het publiek, als er nog een tribune gebouwd wordt.
Kennen jullie de beginshots over het publiek voor een act begint? Van heel hoog zo inzoomend? Kan niet in Maastricht.
Ik vind het echt achterlijk dat het Ăźberhaupt een overweging is, volgens de regels mĂłet een zaal 18 meter zijn en dat is ie bruto niet eens, laat staan netto. Ben gewoon boos over deze respectloosheid, als het wint dan is het hele Eurovisie lelijk.
en de hele tijd dat achterlijke argument van âhEt VerDRaG van mAAStrIChTâ maar wel doodleuk volhouden dat t songfestival niet! politiek! is
Misschien is dit gewoon lekker politiek van de NPO en willen ze er nog meer geld uithalen door te doen alsof Maastricht een serieuze kandidaat is.
Nederland/Nederlaag/laaglaag misschien kunnen we dan irritante commentatoren lekker ingraven in plaats van een hooggeplaatste positie tijdens het songfestival. En Duitsers houden ook van kuilen graven dus dat past dan wel goed bij Maastricht dat dicht bij de grens ligt.
Maar nog steeds ga ik voor Rotterdam.
Ik hoop dat de andere steden nog minder aan de eisen voldeden en dat ze het nu laten lijken dat het tussen Maastricht en Rotterdam gaat omdat het anders te snel bekend zou zijn wie het zou worden en de aandacht er om heen te klein zou zijn haha.
Den haag dan, in het ado stadion en er dan ook ff een dak op gaan bouwen. Gelukkig werd dat niet heel erg serieus genomen. Die sukkel die dat bedacht had moet echt van het stadion afblijven
Ik vraag me wel af of ze in andere landen ook zoân strijd hebben gehad tussen steden, vast wel maar kan het me toch lastig voorstellen
En wanneer in augustus wordt het bekend? Ik wil het nu echt weten.
Volgens mij half augustus, ik heb nergens een datum kunnen vinden.
Je kan misschien ook nu boeken en dan met gratis annuleren optie? Prijzen zullen wel direct stijgen als het bekend wordt gemaakt. Is er Ăźberhaupt al een datum bekend wanneer het plaatsvindt?