Hahaha Sowieso!!! Alleen wordt het dan niet tijdens de finale want daar ga ik heeeeennnn wooohooo!
Ik wil stiekem nog steeds een Eurovision karaoke feest geven
Hahaha Sowieso!!! Alleen wordt het dan niet tijdens de finale want daar ga ik heeeeennnn wooohooo!
Ik wil stiekem nog steeds een Eurovision karaoke feest geven
Ik heb met m’n hele klas gekeken (dat is opvoeding) en had kippenvel
Zo jammer…Maastricht heeft toch echt zoveel meer sfeer als Rotterdam.
OMG deze spuitelf heeft het onthullingsfilmpje gevonden met Duncan .
Ik heb kippenvel op mijn armen staan, super vet gedaan. Gaat echt fantastisch worden denk ik, toch meer vertrouwen dat ze er daar echt wat moois van kunnen maken.
JA DOEN! Ik ga vast bedenken welk nummer ik ga performen voor jullie.
Crap, dat had ik ook moeten doen. #gemistekans
Super mooi en goed filmpje!
Ik ben helemaal enthousiast. En het leuke van alles (voor mij dan): ik ga Duncan morgen zien optreden!
Hoeveel Djembées zullen er nu extra op marktplaats komen nu bekend is dat de maasstad het niet organiseert?
Nou Ria hep de verkeerde hoore roepuh.
Goede reden om voorlopig niet naar de kapper te gaan. Ik moet dan wel mijn my little pony-gehalte verder opkrikken. Of een tony pony kopen.
Haha me too! Had al tegen m’n ouders gezegd: ik kom een weekendje bij jullie logeren.
Al woon ik niet in het centrum, maar bij de Kralingse plas dus best een oké locatie.
Ik heb hier zo’n zin in
wtf alleen hatari voor aandacht posten. :’)
Ik heb meteen verlof aangevraagd
Hahaha ik vind haar sowieso donders vervelend
Is enkel aan t meeliften op die hype aan dit soort video’s maar vertelt precies niks interessants
Yeeey lekker naar Wuttuwdem!
Ik vind het overigens ook nog steeds heel leuk dat het niet Amsterdam is hahahaha
Anna Nooshin staat ook gelijk op nu.nl dat zij wel het Songfestival zou willen presenteren. Alleen maar om er zelf beter van te worden. Ze zegt ook: “Het staat al lang op mijn doelenlijst en heb er echt veel over nagedacht. Als ik maar iets kan doen met het Songfestival, zou dat een droom zijn die uitkomt. Ik zou er alles voor opzijzetten.”
Sorry hoor maar ik heb haar er echt nog noooit over gehoord voordat we (Duncan) het songfestival won. Als ik toch 1 ding hoop, is dat zij het niet presenteert. Dan heb ik nog liever Jan Smit.
Volgens mij had Cornald Maas vlak na het winnen al iets gezegd van dat er nu ineens allemaal mensen zichzelf aanbieden om het te presenteren die normaal gesproken totaal niet omkijken naar het Songfestival.