Songfestival

Meneer Mahmood heeft een nieuwe clip uit.

8 likes

Ik zit er ook aan te denken om mijn zolderkamertje te verhuren ofzo haha. Geeft me ook een beetje een stok achter de deur om die kamer eindelijk eens af te maken, want nu staat er alleen nog een geverfde tafel en een hometrainer waar ik sporadisch eens op ga zitten :joy:

4 likes

Hahaha wat een nachtmerrie inderdaad! hahahah :joy:

Pffff hij heeft echt iets :drooling_face:

1 like

Ik heb net Foureira zien optreden en het was geweldig. Ze deed natuurlijk ook Dancing Lasha Tumbai.
okay happy end :smile::smile::smile::smile:

10 likes

Zie je jezelf ooit op de ā€˜normale’ televisie verschijnen?

ā€œIk heb eigenlijk maar ƩƩn doel, en dat is iets voor het Songfestival doen. Het lijkt me fantastisch om rond te dartelen in een greenroom, terwijl Jan Smit en Eva Jinek op het podium staan - want ik denk dat zij het gaan presenteren. Ik zou het een ongelofelijke eer vinden om in hun nabijheid te mogen staan.ā€

6 likes

Dit zou ik wel echt goals vinden! Misschien nog Rick-Paul erbij (voor mensen die WIDM hebben gezien haha)

1 like

Als Anna het maar niet wordt please

3 likes

wat flauw, dit is al jƔren haar droom.

edit: ik lees dat anna het in ieder geval al heeft geschopt tot de ā€œmagic 100ā€, een denktank van 100 mensen die meedenken over de organisatie van volgend jaar.

miauw cornald.

6 likes

Maar nikkie is wel echt al jaren fan😢

2 likes

Lol dit staat op pers.npo:

ā€œEen greep uit de mensen die als ā€˜Magic 100’ betrokken zijn: Sjoerd Raaijmakers (Vice NL); Karin Swerink (LINDA.); Anna Nooshin; Kim Putters (Sociaal Cultureel Planbureau); Howard Komproe (cabaretier); Alexander Klƶpping (Blendle); Bo The (Boomerang Create); Lucien Spee (Stichting Amsterdam Gay Pride); Sil Geurtsen (EndemolShine); Rick Brink (Minister van Gehandicaptenzaken); Berna Toprak (Women Inc.); Emma Wortelboer (Yung DWDD); Nicky Bruining (FunX); Tim Vermeulen; (Dutch Design Foundation); Conrad van Tiggelen (NBTC Holland Marketing); Chris Heijdenrijk (Sail 2020); Lanette Lanting (Kinderraad).ā€

Iedereen heeft een titel, bedrijf of stichting achter zich, alleen Anna heeft niks :joy:

2 likes

Ik vind het sowieso al jammer dat Anna in de magic 100 zit…

11 likes

Ik kijk zo weinig tv dat ik niet eens weet welke presentatrices we hebben in NL. Vast wel hele goede, charmante, grappige, maar ik kom niet verder dan Nicolett van Dam. Ik vind haar vaak best nuchter. Chantal Janzen is ook wel leuk, maar zij acteert 24/7. Beetje trying too hard om leuk te zijn.

MAAR AUB GEEN JAN SMIT!!!

1 like

omg liever jan smit dan nicolette hoor haha

8 likes

Alex callier had ook dat nummer van Sennek, die van vorig jaar, geschreven. Ik vond dat zo’n saai nummer, ik hoop dat het deze keer beter wordt.

1 like

Ik ben al blij dat het niet niels de stadsbader of nathalia of zo geworden is, maar ik had denk ik liever een minder bekende persoon/groep gehad

Het thema van het Eurovisiesongfestival 2020 is bekend.

19 likes

Mooi!

1 like