Songfestival

of Verka

9 likes

Neeee Mans! hahaha :grin:

2 likes

Och Ik vind het best lastig om te kiezen, want de semi finale zit waarschijnlijk weer vol met heerlijke cringy en foute acts die allemaal weggestemd worden waaschijnlijk en dan niet meer te zien zijn in de finale en dat is nou net hetgene waar ik het meest van hou :sweat_smile:

5 likes

Goede maatregel, maar jammer voor mij. Dan kan ik geen bonusticket bestellen om te zien of ik mettertijd nog iemand kan porren ervoor.

Dat is waar!! Eigenlijk wil ik gewoon naar alle shows maar dat gaan we dus even niet doen haha

1 like

Wij gaan een semi de family show en finale tweede ring proberen. Hoop zo dat het gaat lukken.

Ik wilde zooo graag!! Maar het kwam niet echt uit, vooral omdat het op zondag is. Misschien volgend jaar, ik wil dan ook weer naar Eurovision in concert maar dit jaar sla ik die ook over omdat ik (hopelijk) veel in de finale ga zien

2 likes

Ik ga! Heb zitplaatsen😊

1 like

Toen ik de prijzen aan mensen toonde wilde niemand meer mee. :face_with_head_bandage:

2 likes

ik ga zit donderdag de 12e klaar voor kaartjes

En anders koop ik wel alleen een kaartje ik wil per se gewoon gaan.

Ik ben sjaakafhaaks een beetje zat. :sweat_smile:

1 like

The first of 3 waves of ticket sales will start on Thursday 12 December at 12:00 (midday) CET via tickets.songfestival.nl. :cheer:

2 likes

Ik ben in 2011 naar Dusseldorf geweest, toen was er helemaal niet zo’n run op de kaartjes. We waren voor de goedkoopste plaatsen gegaan, maar op de avond zelf was de arena niet uitverkocht en werden we geüpgrade naar een betere plek omdat ze geen lege plekken op tv wilden :+1: small chance dit jaar helaas.

Ik ga morgen proberen kaarten te kopen voor de finale!

Weet iemand of je met meerdere mensen op hetzelfde IP-adres tegelijk kunt proberen?

1 like

Wij hebben hetzelfde :frowning: nummer vijf twijfelde al een beetje, maar die gaat dus waarschijnlijk gewoon niet meekunnen. Stom systeem zo. Ik snap dat ze handel willen tegengaan, maar dan had je toch ook de kaartjes direct op naam kunnen zetten oid.

Ik twijfel tussen 1e en 2e rang, vrienden willen gaan 2e maar ik heb soms last van hoogtevrees en ik ben bang dat 2e rang misschien heel hoog is… hoewel het ook om een horizontale afstand vanaf het podium kan gaan natuurlijk.

Ja ik denk dat ik gezelligheid ga verkiezen boven mogelijke hoogtevrees. Uiteindelijk komt het vast wel goed. :stuck_out_tongue:

tenor%20(3)

7 likes

Ik ga ook proberen!!! Weet alleen nog steeds niet welke tickets. Denk of live semi, of jury finale. Live finale vind ik wel erg duur en mijn moeder en mogelijk zusje gaan mee, dus dat wil ik ze niet aandoen. Spannend!!!

SCHIET OP