Songfestival

Ik twijfel zo, omdat ik nog niet zeker weet of ik iemand mee krijg haha. Denk zelf wel dat grand final live het allerleukste is.

Halve finale is wel goedkoper maar twijfel of dat wel net zo leuk is.

1 like

Zelfde hier! Ik wil graag, maar weet niet of ik iemand mee krijg en het voelt riskant om lukraak wat tickets te kopen (ook al krijg je geloof ik een refund als je niet op tijd de tickets personaliseert).

Ik ben er sowieso bij hoop ik! Haha alleen zitten we dan niet bij elkaar denk ik. Misschien wil @Kamerbreed ook mee? :grin:

Ik ga denk ik ook gewoon naar de semi finales omdat ik gek ben hahaha

Ja ik heb nu denk ik 1 vriendin mee sowieso, maar O welke show moet ik kiezen! Haha als ik jou was zou ik het gewoon doen als het financieel gewoon kan yolo, jou kennende heb krijg je daar echt 0 spijt van.

1 like

Ik ga voor de finale 2e rang! Ben benieuwd of het lukt haha, ik probeer op mijn mobiel en mijn vriendin op mobiel en laptop en dan kijken we wie het eerste aan de beurt is.

Ik ga voor een family show met m’n familie en dan de rest in de kroeg (of ergens anders) kijken denk ik! Ik wil het gewoon een keertje in het echt meemaken.

3 likes

Ohhh gelukkig! Ik zou toch voor de finale gaan, maar de semi finales zitten hopelijk vol met top cringe waardoor ik daar ook graag heen wil haha. Ik heb er echt voor zitten sparen dus ik ga het denk ik gewoon doen :joy: Het enige wat jammer is, is dat ik sowieso 4 tickets moet bestellen voor de finale, voor mijn zus, moeder, vriend en ik. Dus ik hoop echt dat ik ook nog 4 semi finale tickets mag bestellen :see_no_evil:

2 likes

1 like

Ja dit mag! Je mag tegelijk in twee rijen staan. Er is per show een rij.

2 likes

Yaaay! :grin:

maar wat is een family show? gewoon hetzelfde als de andere twee maar eerder?

Ik twijfel ook nog over de jury show haha.

Ja, maar ik heb wel het idee met minder power omdat ik gok dat veel hun stem en dergelijke bewaren voor de finale s avonds

Wij gaan hier een risico nemen maar we wachten even de loting af van de halve finales. Dus gaan de kaarten 28 januari kopen.

oh, dat vind ik wel prima, ik heb er toch al een dubbel gevoel over om te gaan :’) even een sob story:

een maand voordat de finale was kreeg m’n tante te horen dat ze kanker had, en daar keek ik vroeger toen ik klein was altijd eurovisie dus toen nederland had gewonnen en ik de volgende dag naar haar moest om dr te helpen vond ik het al moeilijk om blij te doen over dat nederland had gewonnen, wetend dat ze er waarschijnlijk niet bij zou zijn. inmiddels is ze drie maanden geleden overleden dus ik zal als ik kaarten krijg toch al emotioneel daar zijn, maar toch wil ik het wel doen met m’n moeder ipv thuis verdrietig te zijn als een soort ding voor haar

Spannend! Ik duim dat jullie allemaal kaartjes hebben straks. Ik ga het lekker vanaf de bank kijken tegen die tijd.

Wat vermaak voor tijdens het wachten. Mijn baby die Duncan overtreft:

4 likes

@Qwerty123 thanks! Ik hoop ook echt dat het lukt haha.

En huh Is er al een wachtrij?! Hoe werkt dat? Haha

Edit: ohh wacht je hebt dan natuurlijk gewoon het scherm al openstaan haha

Ahhh wat rot :cry: Ik vind het echt een mooi eerbetoon aan haar als jullie gaan! Ik denk ook wel dat ze dat had gewild

2 likes

Oké we gaan proberen voor finale jury show. Ik vind het spannenddddd, droom hier echt al jaren van haha

Ik ga niet naar de shows, maar ik wil wel naar wat pre- en afterparties

Zouden jullie inzijn voor een forummeeting en een bar ofzo? Kan ook overdag

6 likes