Lijkt me het meest relaxte wat er is. Je zit sowieso in de finale en er is zoveel minder druk. Ja, je nummer wordt maar een keer gespeeld, maar je hebt wel de lusten en niet de lasten
hoop echt dat we een ierland pullen en 2x op rij winnen
Ik gok ook dat de komende jaren wel weer meer bn’ers willen, omdat we nu goed gescoord hebben. Maar dat ze dit jaar juist niet willen, want twee keer winst achter elkaar zou heel wat zijn. Dus ik denk dat Jeangu, voor bijna iedereen denk ik onbekend, wel blij is dat hij nu sowieso mee kan doen
Ik kende Jeanu niet maar waauw wat een fijne stem heeft hij zeg, ik hoop dat hij een leuk liedje heeft!
Al moet ik wel zeggen dat thuislanden het de laatste jaren echt bizar slecht doen, bijna alsof mensen expres niet willen dat ze nog een keer hoog eindigen. Behalve Zweden in 2016 dan
Gééén idee wie hij is, maar hij oogt al supersympathiek en een fijne stem. Ben benieuwd nr het nummer 
Nee, dat is de oma van zijn moederskant. Mijn/onze oma(vaderskant) leeft helaas niet meer.
Ik hoop wel dat er nog meer vrouwen in de categorie Eleni Foureira bij gaan komen
Jezus, beter kan ik nog ergens kaartjes kopen. Vaiana gaat op mannenjacht 
Dat wordt eerlijk delen hoor. 
Als ze hadden gezegd dat die man in het grootste vlak een professioneel zwemmer zou zijn had ik het ook geloofd.
Niemand: ik geloof dit direct
Ik vond dit eigenlijk toch wel de klassieker uit 2012
nationaal trauma
Avrotros heeft gemaild dat de tickets tussen 4 februari 12.00 uur en 11 februari 23.59 op naam moeten worden gezet. Ik deel het even hier, mocht de mail bij iemand in de spamfolder zijn beland.
Wel fijn dat we de kaartjes eerder krijgen dan die week van tevoren, zoals ze eerst zeiden.
Kijkt er iemand naar de loting? Ligt het aan mij of heeft Chantal iets met haar gezicht gedaan? Ziet er aardig strak uit. Voor de rest vind ik dat ze het wel oké deden.
Dat viel mij niet op. Ik vond haar goed, Edsilia oké en Jan minder. Was alsof hij met een aardappel in zijn mond sprak?
Hoorde net hij Boulevard dat hij nog niet helemaal hersteld is. Misschien kwam het daardoor?
Dat vond ik ook al ja. Het klinkt een beetje als een burn out en het herstel daarvan is totaal niet te voorspellen. En een deadline aan je herstel hangen helpt over het algemeen ook niet.