Songfestival

Wij hebben er 6/9 die we wilden en ik vind het zo kuuuttt ik wil zo graag. En ze moeten natuurlijk nu gepersonaliseerd worden dus we gaan denk ik loten of zo? Echt kut.

Ik had er ook een heel hysterisch instagram verslag van gemaakt, en dat vind ik nu ook zo droog hahahaha. Was zo ervan overtuigd dat ik kaartjes ging krijgen als ik maar voor mijn laptop zat. Meittt :joy:

3 likes

Same. Ik heb nu alleen filmpjes van een aftellende klok en een anti-climax uitverkocht bericht. Baal stiekem dat ik ook niet gewoon heb ingezet op de family shows, had ik mss iets gehad

1 like

Same, was echt veeeel te hoopvol. Ik dacht dat het wel zou lukken en daarom had ik ook geen wachtrijen voor family shows open maar nu heb ik niks :sweat_smile:

1 like

Ben je erbij? Eerste/tweede/derde keuze bedoel ik mee of je bij de show bent waar je het liefste heen wil

• Nee
  • Ja, mijn eerste keuze
  • Ja, mijn tweede keuze
  • Ja, mijn derde keuze
  • Ja, mijn vierde (of lager) keuze
  • Nee, maar ik wilde ook niet gaan.

0 stemmers

Ik zette ook echt pas veeeel te laat in op die family shows, ik had het ook mentaal eigenlijk al opgegeven, en ik zag pas heeel laat dat ik die wachtrij uit was zelfs :joy:

@NInja We gaan hier gewoon serieus van leren en in januari gaan we met zn allen gewoon knallen en hebben we allemaal kaartjes hahaha. Dat is iig de droom :joy:

1 like

Hahaha echt hoor ik heb zeker geleerd, volgende wave tabbladen voor alle shows en meer mensen vragen om ook voor mij in de rij te staan

4 likes

@NInja Sowieso haha en ook ga ik veeeeel eerder al in die wachtrij staan dit keer. Ik hoop zo dat het ons lukt!

Hoe zit het nou eigenlijk als je je kaartjes wil door verkopen? Dat is dan toch op naam? Gaat dat eigenlijk wel? Haha

Beetje spelderig:

De Knakworstrennen worden al jaren in Beugen gehouden tijdens carnaval. Je gaat bij elkaar op de rug en je rent een wedstrijd. Wie de race wint wordt knakworstkoning of -koningin en krijgt als prijs 11 meter knakworst.

Knakworstrennen
Een plaatje dat perfect bij het Songfestival past, vinden Walter en Stefan van De Jongens van de Knakworst. “ Open up is het thema”, legt Walter uit. “En dat past helemaal bij het Knakworstrennen. Iedereen kan mee doen. Man, vrouw, jong en oud. We staan ook open voor transgenders. Wat dat betreft kan alles. Dat is de kracht van het evenement: verbroedering.”

De 41 postcardvideo’s worden in mei tijdens de drie shows van het Songfestival uitgezonden. Of het Bredase Klokkenluidersgilde en/of het Knakworstrennen ook echt te zien zijn, is nog even afwachten.

@Otzi pas op naam zetten kan voor de eerste ronde van 13 dec tot de 20e.

De meeste tickets werden aangeschaft door Nederlanders, daarna volgen inwoners van het Verenigd Koninkrijk en België. Ook veel Australiërs kochten kaarten en zelfs in Peru werden er een paar besteld. In totaal zijn vandaag 20.000 plekjes vergeven.

https://www.ad.nl/dossier-in-de-ban-van-het-songfestival-2020/eerste-kaarten-eurovisie-songfestival-uitverkocht-honderden-klachten-over-ticketverkoop~aaecfde1/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Ahhh ok! Maar ik moet ze dus op naam zetten voordat ik weet of ik naar de finale kan? En daarna kan ik ze niet meer kwijt? Mehhh dat is wel onhandig haha

Ja ik denk het zodat ze op die manier proberen tegen te gaan dat je je tickets verkoopt voor 394959955959595 (niet dat ik je daar voor aan zie).

wel via ticketswap toch? die zetten de kaarten dan op een andere naam.

1 like

Ohh echt! Alleen dan weet ik weer niet hoe ik de kaartjes dan hier kan aanbieden als niemand mee wil, want op TicketSwap zijn ze vast weer in een milliseconde weg haha

Ach ik vogel wel wat uit haha

ja je kan ook via prive advertentie aan een bekende verkopen via ticketswap!

Ik was zo gespannen dat ik hier niet durfde te kijken tijdens de wachtrij. Maar heb ook geen kaartjes :sob: :sob: :sob: hopelijk in januari beter

@Otzi volgens mij heeft eerder in de wachtrij staan ook geen zin (tenzij je pas na 12 uur erin ging), want iedereen die voor 12en in de wachtrij stond word op een willekeurige plek gezet

1 like

@Roguee Nice! Dan ga ik dat denk ik doen als ik ze overhou.

@anon31495790 Dank je wel! Nee dat lijkt me sowieso het beste om te doen als ik kaartjes over hou! Ik moet alleen even kijken hoe ik dat regel in dat geval haha.

@strudeltje ik besefte me eerder idd dat je gelijk hebt. Er is dus eigenlijk 0 zekerheid want je hebt het allemaal niet in de hand :cry:

1 like

Ik hoop oprecht wel dat geen enkele influencer wordt uitgenodigd om gratis naar het songfestival te mogen gaan. Dat zou ik wel echt enorm zuur vinden, als ze daar kaartjes aan verspillen. Ja ik ben een beetje bitter haha.

10 likes

Nou reken maar dat er veel mensen naartoe gaan die het niet 100% gaan waarderen voor wat het is

3 likes

Maar om bij het koffieapparaat te zeggen dat je er bij was of je followers op Instagram te imponeren.

1 like