Dit is net als je paspoort aanvragen bij de gemeente. Geen idee hoeveel wachtenden voor je en of het een kwartier of 2 dagen gaat duren.
Als ik nou iets zilvers aantrek als Verka krijg ik dan een betere plaats?
Of speciaal glitterplaatjes voor esf maak?
Is iemand hier al door??? Hoezo deze wachtrij zonder tijd, plaats of wat dan ook
Wat kut dat je geen plek of aftelding of iets hebt… Moeten we nu gewoon eindeloos naar ons scherm blijven staren?
vooral als je op een mobiel probeert
Ik scoor altijd voor anderen kaartjes voor adele of ed. Dan moeten de ticketgoden mij toch wel ESF gunnen?
Nu denk ik ook steeds dat er iets komt maar is het mijn scherm die helderheid omlaag doet omdat ik te lang niks heb gedaan
Jezus wat een kutsysteem dit
Vraag me ook af of het wat uitmaakt welke browser je gebruikt of laptop of mobiel.
Ik moet naar de wc maar ik durf niet.
Zooohe ik ben hier veel te ongeduldig voor, het is pas 7 minuten maar wat is dit kut
Ja, mistakes were made bij mijn laatste emmer thee.
niks, maar mobiele telefoons vinden het wel eens leuk om automatisch te verversen
Wachtmuziekjeee
Ik ben zo bang dat ik hem net heb gerefresht per ongeluk ofzo
Same!! ook steeds als ik op mijn scherm tik zodat de helderheid niet omlaag gaat ben ik bang dat ik mijn vinger net teveel glijd waardoor die refresht
alleen geenstijlers doen aan refreshen
wij moeten gewoon wachten
of gaan ze ons lopen flashen???
ik zit tussen twee tabs te switchen zal je zien dat m’n telefoon denkt JOE. WE GAAN VERVERSEN. heeft iemand op twitter oid al gezegd kaarten te hebben? enige succesverhalen?? is dit een psychologisch onderzoek?
Mijn hele afdeling probeert hier kaarten te scoren maar nog niemand heeft wat tot nu toe.
Het zou toch wat zijn als we er allemaal niet doorheen komen??