Heb het meteen voorgelegd aan mensen met wie ik ga goed gespot!!
Check, besteld!!! Vind het ook heel spannend of het gelukt is! Zo’n bevestigingsmail is nog wel erg vaag voor mijn smaak haha
Zelfde hier!! Mijn vriendin appte in paniek dat ze dacht dat er iets mis was maar er zat gewoon een bevestigingsmail in spam (waar staat dat we die kaartjes hebben gekocht)
Nu maar afwachten haha
Hebben net een mail binnen en blijkbaar krijg je de kaartjes pas eind januari?? Lekker in spanning afwachten dus haha maar vgm is het wel gelukt
Ik wil zo graag naar de finale. Gister met 70 computers (ik werk op een school en wil met collega’s) en alle kinderen in spanning klaar gezeten maar niet gelukt. Huilen!
Nou echt hoor denk dat ik het pas geloof als ik die kaartjes binnen heb maar dat duurt dus wel even
Volgens mij zijn er in die ringen allemaal vakken dus dan is het denk ik een kwestie van dat iedereen gewoon geen ruimte tussen elkaar moet inlaten? Ben trouwens ook benieuwd of wij nu allemaal in hetzelfde vak zitten omdat we tegelijk bestellen haha
Ik twijfel nu om kaartjes voor deze family show te halen. Heb ook kaartjes voor de tweede semi final (family show), maar ga liever naar de finale family show.
Iemand hier die toevallig de kaartjes voor de 2nd semi final family show wil overnemen?
Oh, heb je gelijk in inderdaad! Dan kan ik ze vanmiddag personaliseren en als ik ze binnen heb op Ticketswap zetten. Thanks!
Kun je daar ook kaarten voor kopen als je geen lid bent van avro tros?
Ik lees dit nu pas haha. Alleen ik heb al kaartjes voor de family show van de semi finale, dus dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee aan moet
Edit:fuck it ik heb ze gewoon besteld haha. Maar klopt het nou dat het dan automatisch afgeschreven wordt?
Wow super bedankt, ik heb ook besteld nadat ik gister achter het net had gevist!
Die kaartjes van gisteren vervallen toch als je ze niet personaliseert? En dan krijg je automatisch je geld teruggestort, dacht ik…
@Willem Inderdaad! haha. Ik denk dat ik het wel nog ga proberen om echt de live show kaartjes te regelen, maar nu heb ik iig wel het gevoel dat ik er deel van mag uitmaken
Is er bij jullie dan ook niks van de rekening nog afgeschreven? Want ik heb wel een order bevestiging, maar verder heb ik nog niet betaald haha
Ahh ok! Spannend! Haha
Ik heb mijn twee kaartjes voor de familie show van de 2e semi finales al verkocht via Ticketswap. Nu lekker uitkijken naar de finale show Zou wel leuk zijn als we allemaal in één vak terecht komen, haha!
Ik heb ook kaarten voor de familieshow!
Yes thanks!!! Nu heb ik ook kaartjes.
Avrotros heeft er ineens allemaal jonge leden bij! Het bestellen ging zo makkelijk dat ik eigenlijk nog niet geloof dat ik kaartjes heb
Heb je de kaartjes gepersonaliseerd voordat je ze hebt verkocht? Ik ben even benieuwd hoe dat werkt haha
Hahah ja en volgend jaar hebben ze ineens 2000 leden minder