Rolstoel kun je volgens de faq alleen telefonisch bestellen, dus misschien dat t daarom lijkt alsof die zijn uitverkocht? Ik sta ook nog in de wachtrij maar vrees t ergste
En anders zijn wij er met gedachte bij of vanaf het fanplan.
De kaartjes voor de finale zijn uitverkocht, staat op Twitter.
Godver echt? Of is dat een wanhopige FFâer die mij uit de rij wil lokken?
Neeeee als dit waar is is mijn hart echt gebroken
Voor de zekerheid nooit opgeven!
Jammer dat op mijn werkcomputer alleen Internet Explorer zit. Dan maar hopen op Chrome op mijn telefoon.
"De eerste ronde van de ticketverkoop van de Grand Final Live show van het Eurovisie Songfestival is uitverkocht.
De tweede ronde vindt eind januari 2020 plaats. Houd www.songfestival.nl in de gaten voor exacte datum en tijd."
Daar ben ik sowieso voor in.
Dan neem ik glitterplaatjes voor iedereen mee.
" De eerste ronde van de ticketverkoop van de 1st Semi-Final Live show van het Eurovisie Songfestival is uitverkocht."
Aldus de w8rij.
Nou even huilen, nu weet ik niet of ik moet wachten of in de rij moet staan voor jury finale
nadat je je tickets hebt gekocht moet je ze âpersonalizenâ maar heb ik nog niet dus denk de namen invullen?
HET IS MIJ NIET GELUKT IK KAN WEL JANKEN
De vriend van mijn zus was de semi finale door, maar kreeg gewoon geen tijd om te betalen?
Weet iemand wat voor plekken er dan in januari vrijgegeven worden?
Vind het wel om te janken dit hoor, dit was echt mijn droom en ben niet eens verder gekomen dan de wachtrij
Wij hebben nu 6 van de 9 kaartjes die we willen⊠voor juryshow van de 1e semi.
Ik heb ook een kaartje
Ah ik baal zelf heel erg dat het me niet is gelukt, maar ik gun het jou sowieso meer! De finale of ook de semi-finale?
Ik ga eind januari weer een poging doen!
OMG IK LEES VERKEERD
WE WERE ROBBED
yes ik ben er bij!!!
voor de tv. gvd niet verder dan de wachtrij
Nou het leek ons beter om 3-3-3 te doen zodat we in groepjes konden zitten.