Keiino! Omg, die waren zo goed!
Sergey is niet mijn favoriet, maar hij was wel echt goed, echt goede opening!
Hahaha ik heb Dana ook ‘live’ gezien vorig jaar, toen kon ze ook al niet playbacken
Nu heb ik spijt dat ik geen kaartjes voor dit festijn had. (Al moet ik niet zeiken want ik ga toch naar eurovisie 2020.) Ik snap wel dat Loreen voor bijna kaal gaat wie wil er nou niet op de legendarische Sergey lijken?
Ik kwam net deze video tegen:
Hadden ze ook nog wel een keertje over kunnen doen haha
Het geld is door AvroTros geïncasseerd! Nu ben ik zekerder van mijn aanwezigheid 
Jaaaaa bij mij ook zie ik! Durf het nu pas te geloven eigenlijk, super cool!!!
welk vak zit iedereen (die het al weet)? is Ej wel een goed vak? 
Eerste nummer is binnen!
Wauw wat zijn ze er vroeg bij!
Beetje jammer dat het een slaapverwekkend liedje is
Dit nummer is tweede geworden ondanks dat het extreem populair was in Albanië en omstreken. De internationale jury op het festival had ook deze boven de andere verkozen maar een enkel Albanees jurylid had deze als laatste gemarkeerd, waardoor deze niet won. drama <3
De presentratice van dit programma heeft nu zelfs een hele IG post gewijd aan haar boosheid jegens de jury haha.
Jasje geeft mij glitterdracula vibesss.
glitterdracula meets hatari
Vind deze ook veeeel leuker! Had dat vorig jaar ook met een liedje uit Duitsland, daar vond ik een uit de nationale selectie veel leuker dan die uiteindelijk werd gekozen
Vind dat altijd zo stom haha, dan denk ik altijd van jullie hadden het zoveel beter kunnen doen
ja ik vind 't ook een beetje… dom? als zo duidelijk je hele land gekozen heeft voor een bepaald nummer je als individueel jurylid denkt “haha prank”. is echt hoe je draagvlak voor het songfestival in een land verliest.
Dit was echt de beste inzending ooit. Ik weet nog dst ik thuis op de bank keek met het gezin, en hij ging ineens de hoogte in (zowel stem als podium) en omg, ik was zo verbaasd. Ik krijg gelijk weer flashbacks
Hahahhaa ik was dit dus vergeten, thanks.
En hoe kunnen mensen het Songfestival nou niet leuk vinden als je dit soort dingen te zien krijgt?!?!
Ik denk dat veel haters (iig onder mijn vrienden) het gewoon nog nooit gekeken hebben.