Songfestival

Personaliseren is mogelijk van 13 december 12:00 CET tot 20 december 23:59 uur CET.

De organisatie behoudt het recht om in de volgende gevallen je tickets te annuleren:

• Je tickets zijn niet gepersonaliseerd in de personalisatie periode.

-Je order overschrijdt het maximum aantal toegestane tickets (in combinatie met meerdere orders).

In bovenstaande geval zal de aankoop prijs van de tickets minus de refund kosten worden terug gestort.

staat er al wat op marktplaats?

Zijn die jury en family shows ook al uitverkocht?

Juryshow van maandag iig nog niet, daar staan wij nog in de rij.

1 like

Ik sta nog in de wachtrij voor alle jury en family shows. Hopelijk snel duidelijkheid.

1 like

Ik heb ook niet echt hoop in die andere waves, plus ik wilde een goede plek en niet limited view :sob:

Voor mensen die nog wel naar iets willen, Eurovision in concert is ook echt leuk. Daar treden sommige deelnemers op met hun liedje, dan wel zonder zo’n show als bij Eurovisie maar ik kan wel zeggen dat ik maar een paar meter van Harari verwijderd was en ze live heb mogen aanschouwen, dus het is wel heel leuk. En Duncan was er ook, dus ik heb de winnaar live gezien haha

2 likes

De eerste ronde van de ticketverkoop van de 1st Semi-Final Jury show van het Eurovisie Songfestival is uitverkocht.

Echt bizar, ik dacht dat er bij jury echt nog veel plek over bleef meestal (of bij family misschien) maar dat zelfs deze is uitverkocht zegt toch wel veel

1 like

Oh alles is uitverkocht volgens mij.

Ik sta nog steeds in de rij voor de finale family show, maar ben eigenlijk wel klaar met het wachten hoor. Wat vervelend dat je niet kan zien hoeveel mensen er nog voor je zijn…

Ja ik sta ook nog in de rij voor family shows maar ik heb geen vertrouwen meer

Same… en moet plassen + honger hahaha

HET IS TOCH GELUKT!!! verversen!!! (niet in de wachtrij maar in het ticketscherm!!!)

6 likes

Waaaar verversen???

Als je in dat scherm zit waar de tickets instaan
Wel family show, live is denk ik echt uitverkocht

I KNOW!!! Helemaal omdat die vriend van mijn zus erdoorheen was voor de semi finale maar blijkbaar geen tijd genoeg had om alles in te vullen en te betalen?

Maar die tweede wave is dan weer voor alles toch? Ook grote finale en alles? , want dan ga ik wel even me nog gruwelijker voorbereiden dan ik vandaag gedaan heb

4 likes

Ik heb in paniek m’n e-mailadres verkeerd ingevuld :joy:

4 likes

Ja, volgens mij wel. Hoogstens een paar euro duurder.

1 like

Ik ga denk ik gewoon serieus om 12 uur s’ avonds mijn computer al aanzetten ofzo haha

Er staat op de site dat de semi-finale van de jury en family volgens mij een early bird korting heeft. Gaat volgens mij echt maar om 5 euro hoor.

1 like