Finale family show ook uitverkocht… dus heb niks.
Wow, ik heb toch nog 2 staanplaatsen voor de family show van de semi-finale.
Ik lees op reddit dat mensen nu al kaartjes aanbieden voor een veels te hoge prijs. Echt oprechte trash ben je dan,zoveel mensen die er niet doorheen komen en juist die types lukt het wel
Werd er toch uitgegooid toen ik eindelijk door de rij kwam voor de family show van de tweede semi… Fuck
Ik zou het doen, de prijs is toch best laag!
denk dat er nog wat kaarten beschikbaar komen nadat het personalizen mislukt voor viespeuken die het proberen door te verkopen, lijkt me dat als geen een van de tickets dezelfde naam hebben als waarmee het gekocht is er wel een lampje gaat branden, niet?
ik heb nog 4 kaartjes voor de family show weten te bemachtigen!!! Ik heb geen idee of iedereen daarheen kan, want het is om 3 uur s’ middags, maar mocht ik met de overige kaartjes niets kunnen dan verkoop ik ze graag hier voor dezelfde prijs! Maar ik hoop dat iedereen gewoon met mij mee wil dan haha. Sowieso maak ik ze dan liever beschikbaar voor jullie dan voor wat random mensen mocht niemand met mij meekunnen haha
Ja daar zit ik eerlijk gezegd ook wel een beetje mee. Ik heb scoliose en voetklachten, maar hopelijk zijn er nog pauzes tussendoor. Heb er veel voor over
Ik heb ook 2 kaartjes voor de 2nd semi final family show kunnen kopen!!
Het is die voor 12 mei helaas! Maar ik hou sowieso iedereen hier op de hoogte over het hoe of wat. Mijn ongebruikte kaartjes behoren iig aan het forum toe als niemand mee wil/kan haha
Ik hoop dan ook dat mensen ze niet kopen, maar ik snap het ook wel als mensen het wel willen zodat ze gegarandeerd kaartjes hebben
@Ophelia @anon31495790 Natuurlijk! Alles voor mijn mede songfestival gekkies haha . Ik denk ook mocht het me lukken om alsnog finale kaarten of wat dan ook te bemachtigen, dat ik ze dan misschien zelfs alle 4 hier weggeef/verkoop
Wij hebben er 6/9 die we wilden en ik vind het zo kuuuttt ik wil zo graag. En ze moeten natuurlijk nu gepersonaliseerd worden dus we gaan denk ik loten of zo? Echt kut.
Ik had er ook een heel hysterisch instagram verslag van gemaakt, en dat vind ik nu ook zo droog hahahaha. Was zo ervan overtuigd dat ik kaartjes ging krijgen als ik maar voor mijn laptop zat. Meittt
Same. Ik heb nu alleen filmpjes van een aftellende klok en een anti-climax uitverkocht bericht. Baal stiekem dat ik ook niet gewoon heb ingezet op de family shows, had ik mss iets gehad
Same, was echt veeeel te hoopvol. Ik dacht dat het wel zou lukken en daarom had ik ook geen wachtrijen voor family shows open maar nu heb ik niks
Ben je erbij? Eerste/tweede/derde keuze bedoel ik mee of je bij de show bent waar je het liefste heen wil
- Nee
- Ja, mijn eerste keuze
- Ja, mijn tweede keuze
- Ja, mijn derde keuze
- Ja, mijn vierde (of lager) keuze
- Nee, maar ik wilde ook niet gaan.
0 stemmers
Ik zette ook echt pas veeeel te laat in op die family shows, ik had het ook mentaal eigenlijk al opgegeven, en ik zag pas heeel laat dat ik die wachtrij uit was zelfs
@NInja We gaan hier gewoon serieus van leren en in januari gaan we met zn allen gewoon knallen en hebben we allemaal kaartjes hahaha. Dat is iig de droom
Hahaha echt hoor ik heb zeker geleerd, volgende wave tabbladen voor alle shows en meer mensen vragen om ook voor mij in de rij te staan
@NInja Sowieso haha en ook ga ik veeeeel eerder al in die wachtrij staan dit keer. Ik hoop zo dat het ons lukt!
Hoe zit het nou eigenlijk als je je kaartjes wil door verkopen? Dat is dan toch op naam? Gaat dat eigenlijk wel? Haha