Songfestival

Beetje spelderig:

De Knakworstrennen worden al jaren in Beugen gehouden tijdens carnaval. Je gaat bij elkaar op de rug en je rent een wedstrijd. Wie de race wint wordt knakworstkoning of -koningin en krijgt als prijs 11 meter knakworst.

Knakworstrennen
Een plaatje dat perfect bij het Songfestival past, vinden Walter en Stefan van De Jongens van de Knakworst. “ Open up is het thema”, legt Walter uit. “En dat past helemaal bij het Knakworstrennen. Iedereen kan mee doen. Man, vrouw, jong en oud. We staan ook open voor transgenders. Wat dat betreft kan alles. Dat is de kracht van het evenement: verbroedering.”

De 41 postcardvideo’s worden in mei tijdens de drie shows van het Songfestival uitgezonden. Of het Bredase Klokkenluidersgilde en/of het Knakworstrennen ook echt te zien zijn, is nog even afwachten.

@Otzi pas op naam zetten kan voor de eerste ronde van 13 dec tot de 20e.

De meeste tickets werden aangeschaft door Nederlanders, daarna volgen inwoners van het Verenigd Koninkrijk en België. Ook veel Australiërs kochten kaarten en zelfs in Peru werden er een paar besteld. In totaal zijn vandaag 20.000 plekjes vergeven.

https://www.ad.nl/dossier-in-de-ban-van-het-songfestival-2020/eerste-kaarten-eurovisie-songfestival-uitverkocht-honderden-klachten-over-ticketverkoop~aaecfde1/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Ahhh ok! Maar ik moet ze dus op naam zetten voordat ik weet of ik naar de finale kan? En daarna kan ik ze niet meer kwijt? Mehhh dat is wel onhandig haha

Ja ik denk het zodat ze op die manier proberen tegen te gaan dat je je tickets verkoopt voor 394959955959595 (niet dat ik je daar voor aan zie).

wel via ticketswap toch? die zetten de kaarten dan op een andere naam.

1 like

Ohh echt! Alleen dan weet ik weer niet hoe ik de kaartjes dan hier kan aanbieden als niemand mee wil, want op TicketSwap zijn ze vast weer in een milliseconde weg haha

Ach ik vogel wel wat uit haha

ja je kan ook via prive advertentie aan een bekende verkopen via ticketswap!

Ik was zo gespannen dat ik hier niet durfde te kijken tijdens de wachtrij. Maar heb ook geen kaartjes :sob: :sob: :sob: hopelijk in januari beter

@Otzi volgens mij heeft eerder in de wachtrij staan ook geen zin (tenzij je pas na 12 uur erin ging), want iedereen die voor 12en in de wachtrij stond word op een willekeurige plek gezet

1 like

@Roguee Nice! Dan ga ik dat denk ik doen als ik ze overhou.

@anon31495790 Dank je wel! Nee dat lijkt me sowieso het beste om te doen als ik kaartjes over hou! Ik moet alleen even kijken hoe ik dat regel in dat geval haha.

@strudeltje ik besefte me eerder idd dat je gelijk hebt. Er is dus eigenlijk 0 zekerheid want je hebt het allemaal niet in de hand :cry:

1 like

Ik hoop oprecht wel dat geen enkele influencer wordt uitgenodigd om gratis naar het songfestival te mogen gaan. Dat zou ik wel echt enorm zuur vinden, als ze daar kaartjes aan verspillen. Ja ik ben een beetje bitter haha.

10 likes

Nou reken maar dat er veel mensen naartoe gaan die het niet 100% gaan waarderen voor wat het is

3 likes

Maar om bij het koffieapparaat te zeggen dat je er bij was of je followers op Instagram te imponeren.

1 like

Omdat je mensen kent die je een kaartje geven

Ik vind dat ook verwarrend! Als ik dat had geweten had ik m eerder open gezet haha

Ja @En_17_Anderen heeft gelijk.
Voor 12u krijg je een willekeurige plek in de queue. En als je na 12u de website opent, sluit je achteraan aan.

1 like

volgens mij moet je het gewoon zien zoals 100 mensen klikken om 12 uur op de link, die staan dan dus in de rij, maar mensen die al voor 12 uur al geklikt hadden worden ergens tussen ingeknikkerd, dat kan plek 13 of plek 99 zijn, terwijl ze plek 3 had kunnen krijgen door na 12 uur te klikken. het maakt niet uit of je eerder dan 12 uur al had geklikt, je zal niet eerder je kaartje erdoor krijgen. dus wat ze zeggen is dat het niet uitmaakt of je al eerder in de wachtrij staat, pas na 12 uur begint de rij en dus de tijd die je al in de wachtrij hebt gestaan maakt niks uit want je staat erdoor niet vooraan én juist ergens op een willekeurige plaats.

Nee toch?

Volgens mij is het zo:

10 mensen zijn voor 12.00 op de site, die krijgen een random plek van 1-10.
De eerste die om 12.00 komt krijgt plek 11, de tweede plek 12, etc. ( = ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt’).

2 likes

nee, want dan zou het niet eerlijk zijn. mensen kunnen dan al dagen ervoor de site open hebben staan ondanks dat 12 uur de officiële tijd is.

Nee juist wel, je krijgt een willekeurige plek, dus het maakt niet uit hoe vroeg je erbij bent. Of vind je dat juist oneerlijk? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vond dit ook verwarrend, maar volgens mij was het wel echt zo dat het willekeurig was. Ik zat er al rond 11 uur in en mn moeder half 12 en zij kwam er tien minuten eerder doorheen

1 like