Judy Blank is het inderdaad
Edit: of ze doet iets met voorprogramma oid (is dat met het songfestival ?)
Judy Blank is het inderdaad
Edit: of ze doet iets met voorprogramma oid (is dat met het songfestival ?)
Mijn eerste reactie is; wie???
Maar dat had ik ook bij Duncan want kijk geen tvoh en dat is ook goed gekomen haha
Wie is het nou echt???
Jeangu vind ik wel leuk klinken trouwens maar had Jordan Roy ook wel leuk gevonden. Puntje bij paaltje heb ik er gewoon heel veel zin in.
Op nu. nl staat dit als laatste update
Sorry maar dit is toch echt wel heel erg speculeren? Misschien heeft hij begin mei wel hele andere dingen te doen
Het klopt!
Trots op hem!
Ik vind het leuk! Leukste van alle opties met een j denk ik. Vond zowel gold als high on you ook leuke liedjes dus benieuwd hoe de inzending gaat klinken!
Ik las het net inderdaad! Soms blijken die speculaties toch waar te zijn haha!
Toch zou ik nooit Nederland willen vertegenwoordigen in Nederland zelf
Thuiswedstrijden zouden wel makkelijker zijn.
. Maar wel minder leuk krijg je geen reis van NPO naar een stad waar je nooit zou komen maar een treinkaartje en 1 hotelovernachting.
Lijkt me het meest relaxte wat er is. Je zit sowieso in de finale en er is zoveel minder druk. Ja, je nummer wordt maar een keer gespeeld, maar je hebt wel de lusten en niet de lasten
hoop echt dat we een ierland pullen en 2x op rij winnen
Ik gok ook dat de komende jaren wel weer meer bnâers willen, omdat we nu goed gescoord hebben. Maar dat ze dit jaar juist niet willen, want twee keer winst achter elkaar zou heel wat zijn. Dus ik denk dat Jeangu, voor bijna iedereen denk ik onbekend, wel blij is dat hij nu sowieso mee kan doen
Ik kende Jeanu niet maar waauw wat een fijne stem heeft hij zeg, ik hoop dat hij een leuk liedje heeft!
Al moet ik wel zeggen dat thuislanden het de laatste jaren echt bizar slecht doen, bijna alsof mensen expres niet willen dat ze nog een keer hoog eindigen. Behalve Zweden in 2016 dan
Gééén idee wie hij is, maar hij oogt al supersympathiek en een fijne stem. Ben benieuwd nr het nummer