Songfestival

maar het telt pas vanaf 12 uur, dus hoelang je de site al open hebt voor 12 uur maakt daarom nooit iets uit bij alle online ticketsales

Dan is het toch juist eerlijk? Het maakt dus niet uit of je je om 11.55 aanmeldt of 3 dagen eerder, de plek die je krijgt is willekeurig. Pas na 12u sluit je achteraan aan. Dus als je om 11.55 aanmeldt kan je bijvoorbeeld op plek 8 komen (geheel willekeurig) terwijl degene die zich 3 dagen eerder had aangemeld op plek 500 komt (ook geheel willekeurig). Het enige wat zeker is, is dat als je na 12u aanmeldt, je dan achteraan sluit. Dus dat je dan bijvoorbeeld op plek 800 staat. En degene die om 12.01 aanmeldt, die komt dan daar weer achter, dus op 801, en zo loopt het dan op.

3 likes

als je het zo zegt klinkt het iid wel logisch. bij ticketmaster was het altijd zo dat de wachtrij echt pas om die bepaalde tijd begon dus ik dacht hier ook

daarom lieten ze waarschijnlijk ook niet zien op welke plek je stond zodat mensen niet boos konden worden omdat ze al zooo lang wachten :’)

Ik zit hier ook over na te denken hoeveel van die kit influencers erbij zijn terwijl ze het wss normaal niet eens kijken

1 like

Het staat letterlijk in de faq.

Wat ze bedoelt is dat in de wachtrij stond:
image
Wie het eerst komt, die het eerst maalt

Dat klopt dus niet helemaal met het willekeurig toewijzen van een plek. Dat klopt pas na 12 uur. De tekst is gewoon ongelukkig gekozen.

Groot nieuws! Via Avrotros kun je tickets bestellen voor de familyshow van de finale:

Alleen de 1ste ring is op dit moment uitverkocht. 2e ring + staanplaatsen zijn nog beschikbaar.

Voorwaarde is dat je een lidmaatschap van Avrotros aanschaft (slechts 7,50 per jaar tot wederopzegging). Dit kan direct bij de bestelling van de tickets.

6 likes

whaa thanks!

1 like

Maar die tekst kwam pas in beeld na 12u. Dus dan klopt het gewoon wel. Want na 12u is het idd dat je achteraan sluit in de rij. Ze hadden dat er alleen wel duidelijker bij kunnen vermelden idd, dat mensen die al voor 12u hadden aangemeldt willekeurig een plek hebben gekregen en mensen na 12u achteraan aansluiten.

Ja, deze:

Hier staat veel duidelijker hoe het werkt, ik snap wel dat je in de war raakte van het systeem als je na 12.00 kwam.

1 like

Je bent mijn held :heart::heart:

Mijn vriendin en ik gaan naar deze en kijken dan de echte finale op tv

1 like

Heb het meteen voorgelegd aan mensen met wie ik ga :eek: goed gespot!!

Check, besteld!!! Vind het ook heel spannend of het gelukt is! Zo’n bevestigingsmail is nog wel erg vaag voor mijn smaak haha

1 like

Zelfde hier!! Mijn vriendin appte in paniek dat ze dacht dat er iets mis was maar er zat gewoon een bevestigingsmail in spam (waar staat dat we die kaartjes hebben gekocht)
Nu maar afwachten haha

1 like

Hebben net een mail binnen en blijkbaar krijg je de kaartjes pas eind januari?? Lekker in spanning afwachten dus haha maar vgm is het wel gelukt

1 like

Ik wil zo graag naar de finale. Gister met 70 computers (ik werk op een school en wil met collega’s) en alle kinderen in spanning klaar gezeten :see_no_evil: maar niet gelukt. Huilen!

Nou echt hoor denk dat ik het pas geloof als ik die kaartjes binnen heb maar dat duurt dus wel even

Volgens mij zijn er in die ringen allemaal vakken dus dan is het denk ik een kwestie van dat iedereen gewoon geen ruimte tussen elkaar moet inlaten? Ben trouwens ook benieuwd of wij nu allemaal in hetzelfde vak zitten omdat we tegelijk bestellen haha

1 like

Ik twijfel nu om kaartjes voor deze family show te halen. Heb ook kaartjes voor de tweede semi final (family show), maar ga liever naar de finale family show.

Iemand hier die toevallig de kaartjes voor de 2nd semi final family show wil overnemen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Oh, heb je gelijk in inderdaad! Dan kan ik ze vanmiddag personaliseren en als ik ze binnen heb op Ticketswap zetten. Thanks!

1 like