Nee, dat is de oma van zijn moederskant. Mijn/onze oma(vaderskant) leeft helaas niet meer.
Ik hoop wel dat er nog meer vrouwen in de categorie Eleni Foureira bij gaan komen
Jezus, beter kan ik nog ergens kaartjes kopen. Vaiana gaat op mannenjacht
Dat wordt eerlijk delen hoor.
Als ze hadden gezegd dat die man in het grootste vlak een professioneel zwemmer zou zijn had ik het ook geloofd.
haha doet me denken aan dit pareltje van het nationaal songfestival 2012
Niemand: ik geloof dit direct
Ik vond dit eigenlijk toch wel de klassieker uit 2012
nationaal trauma
haha ja twijfelde nog met deze.
en dan kiezen we uit al deze parels de indianentooi. onbegrijpelijk
Avrotros heeft gemaild dat de tickets tussen 4 februari 12.00 uur en 11 februari 23.59 op naam moeten worden gezet. Ik deel het even hier, mocht de mail bij iemand in de spamfolder zijn beland.
Wel fijn dat we de kaartjes eerder krijgen dan die week van tevoren, zoals ze eerst zeiden.
Kijkt er iemand naar de loting? Ligt het aan mij of heeft Chantal iets met haar gezicht gedaan? Ziet er aardig strak uit. Voor de rest vind ik dat ze het wel okƩ deden.
Dat viel mij niet op. Ik vond haar goed, Edsilia okƩ en Jan minder. Was alsof hij met een aardappel in zijn mond sprak?
Hoorde net hij Boulevard dat hij nog niet helemaal hersteld is. Misschien kwam het daardoor?
Dat vond ik ook al ja. Het klinkt een beetje als een burn out en het herstel daarvan is totaal niet te voorspellen. En een deadline aan je herstel hangen helpt over het algemeen ook niet.
Ik heb ook die hele loting gemist? Is het de moeite om ergens terug te kijken of niet?
Je kunt het via het officiƫle ESC YouTube kanaal terug kijken. Ik vond het wel leuk om te zien hoe ze presenteerde. Natuurlijk is er ook een hoop onzin, maar dat kun je doorspoelen
Ik baal alleen dat Belgiƫ in de 1e halve zit. Wil naar de halve finale waar zij spelen dus nu wordt het een gehannes allemaal woensdagochtend (mocht ik morgen kaarten gefixt krijgen natuurlijk)
Het is mij vorige keer niet gelukt, maar ik wist niet dat het mogelijk was om verschillende tabbladen open te hebben met verschillende wachtrijen, omdat ik dacht dat de tabbladen dan ververst zouden worden als ik zou wisselen tussen de tabbladen. Dat ga ik morgen dus anders doen, misschien helpt het.