Allemaal heroes. we are the heroes of our times and dancing with the corona demons in our minds.
Shit dat was ook mijn eerste keuze! Dan veto ik bij dezen Everyway that I can van Sertab
Ik claim dan deze, including everything.
Ik ben echt verbaasd dat Jeangu Macrooy pas 26 jaar is . Ik dacht echt ouder, al moet ik wel zeggen dat ik slecht ben in leeftijd schatten.
Ik ben een eurovisieliedje kwijt en kon hem niet meer terugvinden ook niet toen ik zoān video keek met meerdere entries.
Het was met een blonde vrouw volgens mij met deels weggeschoren haar of iig kort. Ze danste en haar kleding had iets weg van kylie minouge ten tijde van āI just canāt get you out of my headā. Het nummer is electronisch en catchy en het refrein was was deels in een taal die denk ik gesproken wordt in een voormalig oostblokland. iets dan DEINE LUTHERRRRRRR
Ohhh!!! bedoel je deze?
I love dit nummer haha
Jaaaa dieeeee, fjestivalheldin Dat is ook een van mijn altijd lievelingsssss
Ja van mij ook! Ik wou dat jaar ook eigenlijk dat zij ging winnen haha
jaaaa ik ook! ben nog steeds boos.
Dat was ook echt weer zoān jaar dat ik het niet eens was met de winnaar, en ik heel salty was en het gelijk verpest was voor mij
Er is nog een ticketronde die moet beginnen maar dan alsnog WTF.
Iedereen in het publiek met mondmaskertjes in de kleuren van het land waarvoor ze supporteren, zou dat niets zijn? (voor de fans van eurovisiekitsch natuurlijk mondmaskertjes met strass, pluimen, douze points op of waarom niet ineens ook mondmaskerkledingwissels)
Hoe zouden ze dan bepalen van de wel verkochte kaartjes of die van jou gecanceld worden
Beste Helvegen,
Aangezien we je e-mailadres nergens op vinden slaan, leek het ons wel leuk om je ticket voor het Eurovisie Songfestival te cancellen. Probeer het over 50 jaar nog maar een keer als Nederland weer een keer wint. Maar voor nu ben je zelf cancelled. HAHAHA
Groetjes, Jan Smit en CORnuiten
Beste H,
Gezien de achternaam van de heer Cornald leek het ons eerlijker om mensen uit de Maasstad voorrang te verlenen. Om die reden hebben we jouw bestelling ongedaan gemaakt. Je zal nu nog wel in Limbo verkeren, had je toch moeten neerstrijken in de meest Bourgondische provincie van Nederland
Groetjes!
Wat een land is San Marino ook hahahha als je stemt op 1 van hun liedjes kun je korting krijgen op deze dingen
Ik kreeg van de week op YouTube als ad het HELE nummer van Frankrijk voor mān filmpje. Tikje agressieve campagne, haha.
Overigens doen de big five het dit jaar allemaal wel aardig tot leuk! Vind Frankrijk nog de minste denk ik.
Zweden heeft zojuist hun liedje gekozen in de finale, maar ik vind het zo gek dat de helft vd punten daar worden uitgedeeld door een internationale (!) jury. De andere helft zijn publieksstemmen via telefoon en sms. Maar die jurystemmen zijn altijd heel vaag, maar waarom zou je als deelnemend land ook de beste liedjes van de concurrent hoog naar boven stemmen? Maar het bepaalt wel 50% van de score⦠echt een gek systeem!
Wel leuk, het zijn de achtergrondszangeressen van John Lundvik van vorig jaar die nu gewonnen hebben, dus hij mocht net het letterlijke stokje aan ze overdragen. Ze waren zo blij en emotioneel, zo leuk!
Trouwens goed staaltje tv ook - een vd presentatoren had alle weken al een soort circusdirecteur snor en met het bekendmaken van de winnaar had hij blijkbaar zijn snor afgeschoren en een nepsnor opgedaan. Dus hij trekt op live tv ineens zo zijn snor eraf wtf
Edit: deze snor https://images.app.goo.gl/egJwvJBn1UB5LQ967
Vind de inzending van Israƫl wel leuk, vrolijk en het lijkt er op dat ze wel goed kan zingen.
Ja ze waren zo blij, echt leuk. Maar volgens mij was deze winst totaal niet verwacht.
Nee hĆØ, ik had eigenlijk ook verwacht dat Dotter zou winnen (of evt een van de gare, saaie mannen acts had me overigens ook niet verbaasd haha!)