Leuk! Ik ga nog even puzzelen heb net alles een rapportcijfer gegeven
Maar ik wijzig denk ik nog wel wat dingen

En dan in punten verdelen
Edit: oh top zie nu die tool! Handig!
Leuk! Ik ga nog even puzzelen heb net alles een rapportcijfer gegeven

Edit: oh top zie nu die tool! Handig!
Ik had echt pas 4 liedjes gehoord of zo maar ga nu met die tool en YouTube aan de slag.
(Hoop dat dat werkt haha het zijn er wel erg veel.)
Ingevuld!! Ben echt benieuwd of iedereen een beetje dezelfde mening heeft of dat het heel verdeeld is
Okรฉ het duurde langer dan een uur en ik moest 167 keer kiezen maar ik ben klaar. Vond het wel leuk om te doen. Wel lastig soms.
Grappig nieuws trouwens:
Haha ik ben er ook lang mee bezig geweest want vergat steeds welk land welk liedje is. Ik denk dat ik met de echte Eurovisie wel een andere top 12 had gehad.
Was een concert afgelopen december in ziggo dome geloof ik! Super leuk om zo al die inzending van de afgelopen jaren te zien 
Fun fact, ik zit/sta daar op het podium 
Ja ziet er echt leuk uit!! Ik ben net pas bij Mahmood (
) ingeschakeld
Ik kan ook echt niet wachten tot morgenavond, ondanks dat songfestival niet doorgaat. Echt ook zo leuk dat mโn vriend ook graag songfestival kijkt. Hij is vroeger door twee gayvrienden van zโn vader onder zโn vleugels genomen en is daardoor net als ik met songfestival opgegroeid.
Hahahahaha zonder! Zou niet best zijn anders
Jaaa! Ik was met vrienden en toen werden de mensen die achter ons stonden gevraagd of ze de show vanaf het podium wilden zien (en met vlaggetjes zwaaien en zo) en toen hebben wij onszelf ook oogedrongen hahahah. Echt een vette ervaring
Ik wil de stemmen niet beรฏnvloeden maar die jongen uit IJsland is nu een livestream aan het houden. Hij zingt allemaal liedjes van het songfestival vanuit zijn kamer. Het is echt geweldig haha. https://youtu.be/bDgDLsBcjiw
Ah, gefeliciteerd!!
geen interviews met dโr gaan kijken ze is echt kut
Nu de leukste: Serhat!
Verkaโ:heart_eyes:

niet per se een meiland fan maar deze is wel goud
Hij woont gewoon hier! Mijn nieuwe doel in het leven: daรฐi freyr spotten in de stad ergensโฆ
Love dat zij nu de grotere ster is