Songfestival

Het verschil was ook maar 1 puntje, echt sneu voor nummer 2 (Dotter).
Vind dit liedje wel oke, komt zeker niet onderaan mijn lijst maar vond er wel leukere tussen zitten.

1 like

Ik heb de ‘fout’ gemaakt om de eurovision playlist al te beluisteren en ik heb al een banger van een nummer ontdekt Hasta la Vista van het Servische Hurricane. Jammer alleen van de oufits die zien er erg DIY uit, maar ze zullen nog wel genoeg tijd hebben om iets leukers in elkaar te frobelen.

1 like

Alsjeblieft niet zeg.

3 likes

Ik bekijk het maar positief. Het is tenminste niet Sieneke.

6 likes

Vind Afrojack wel leuk maar Glennis mag weg, pak dan mensen die wel een goed resultaat hadden.

1 like

Wanneer zijn alle acts bekend? Ik wil zoooo graag alles gaan bekijken en ranken enzo, maar ik mag dit van mezelf altijd pas doen als alles bekend is :sweat_smile: Ik heb nu al IJsland en Nederland gezien, en dat voelt toch een beetje als verraad naar mijn jaarlijkse traditie haha

3 likes

Alleen Rusland moet nog. Zij maken het op 13 maart bekend.

1 like

Alleen Rusland inderdaad nog niet! Die wordt donderdag bekend gemaakt dacht ik. Van alle andere landen kan je de inzending bekijken op het YouTube account van eurovision song contest.

1 like

Vind het toch altijd jammer als landen hun liedjes gaan revampen als het niet nodig is. Tsjechië heeft dat nu ook gedaan en hij is nu een stuk minder leuk

Eens. En Albanië vertaalt bijna altijd naar het Engels, ook nu weer. Daar wordt het al snel zo generiek van.

1 like

@En_17_Anderen @linps @Bree Thanks! Ahhh nu ga ik er dit weekend lekker voor zitten! :grin:

1 like

Wow wisten jullie dat het nummer van ijsland over zn baby/kind gaat? Zo zoet maar dat vind ik echt heel erg lief!

5 likes

Jaaa, daardoor vind ik het een nog leuker nummer, haha!

1 like

Ah dat wist ik niet, wat zoet haha!

1 like

Het laatste liedje van Rusland is nu ook uit! Eerlijk ik vind er echt niks aan, alsof ik luister naar de makers van Barbie Girl.
Voor mij staat Duitsland op 1 en Azerbaijan op 2. Verder vind ik Litouwen, Ijsland en Italië ook leuk! Maar heb bij geen een liedje echt winner vibes dus denk dat dat echt aan de staging gaat liggen

Ik snap echt niet waarom Azerbeidzjan zo populair is haha vind het nummer echt afschuwelijk

Dat dachten mensen vorig jaar ook over Hatari he :joy::joy:
Ik vind dit jaar veel van de ballads echt zooo verschrikkelijk, vooral Albanie. Die heeft het voor elkaar gekregen me in hun Engelse revamp nog meer te irriteren.

1 like

dit is trouwens echt mijn favoriete songfestivalliedje

1 like

Haha, die associatie bij Rusland heb ik ook maar ik vind het wel heel leuk. En dat zegt wat, want i love to hate russia.

oke maar de deelnemer voor Denemarken is toch echt een jongere Gregor

14 likes