Ja wow ik dacht bij 't zien van deze foto direct “wow die implantaten zijn echt goed”
Ik dacht heel even ook ‘huh, is dat nu Tatjana? Die heb ik al lang niet meer in de vlog gezien’
Ahhh blijkbaar mogen dezelfde acts volgend jaar niet nog een keer worden opgestuurd. Dit vind ik wel echt jammer, want ik had net alles geranked en ik had al favorieten en alles Ik zou Ijsland en Rusland in real life gaan zien man meehhh zo jammer
Wow ok blijkbaar heb ik over mijn hele ranking heengetypt per ongeluk? hahaha Nou ja niet dat het nog uitmaakt ofzo.
Ik wil door deze clip nog meer echte flared jeas en lekker glibberen met de benen.
Dussss. Geloven jullie die Ijslandse radiozender?
Oh haha ik ook niet hoor
Nouuuu ik geloof de IJslandse radio an sich niet per se maar ik geloof wel prima dat het niet door gaat en dat dat vandaag of morgen bekend wordt.
(En ik snap het volledig maar ik ga wel ff janken )
Denk eerder dat het verplaatst gaat worden misschien na het najaar? (geen idee of dit een realistische gedachte is)
Ik geloof direct dat het in mei niet doorgaat, maar acht de kans klein dat het helemaal gecanceld wordt. Denk dan eerder dat het naar het najaar verplaatst wordt.
Ja denken jullie najaar? Ik zou eerder gewoon jaar overslaan en dan 2021 in NL denken eigenlijk. Al zou ik najaar wel leuk vinden
Als het naar 2021 wordt verplaatst heb ik wel langer de tijd om mijn haar weer aan te laten groeien zodat ik een tribute kan doen aan die man die zo zwiepte en niet de finale haalde.
Jaaa dus toch
neEEEeeeeEeeEee
Neee😭
Pff is het een keer in Nederland…
hopelijk blijven de kaartjes geldig tot 2021… anders sponsor ik de AVRO dit hele jaar voor niks
Heel jammer, maar niet meer dan logisch nu. Ik ben blij dat het alsnog in 2021 in Rotterdam georganiseerd zal worden. Een songfestival zonder publiek leek mij niets.
Gekochte tickets worden waarschijnlijk bevroren.
Ik wil echt NOOIT meer in die wachtrij
Ik ben eigenlijk wel blij. Het zou toch niet door kunnen gaan met publiek, dus was bang dat Rotterdam overgeslagen werd. Nu hebben we toch nog een kans om te genieten.
Voor Jan Smit komt het ook wel goed uit.
ik hoop vooral dat hij gecanceld word ook❌