Songfestival

Ben echt zooo teleurgesteld. Maar het was natuurlijk te verwachten, en ik ben ook blij dat het volgend jaar gewoon weer in Nederland is. Beter blijft mijn kaartje wel gewoon geldig want anders zou ik het heeeel jammer vinden.

Ben wel benieuwd hoe het nu aangepakt wordt met alle artiesten en liedjes.

2 likes

Tja, wie weet staat hij daar volgend jaar opeens als near-native speaker met scherpzinnige humor.

Inderdaad gunstiger voor zijn herstel, hopelijk voelt hij zich dan wat beter.

2 likes

Ik heb maar gewoon ABBA nummers opgezet om het leed te verzachten

5 likes

Dat vraag ik me ook af. Zou dat dan meegaan naar volgend jaar? Of komt er een soort verkapte the voice/Idols als de rust wat is teruggekeerd zodat we in een avond, met de clips, een keuze kunnen maken. of nu via YouTube een stem ding. Het zou jammer zijn als we een heel jaar het met deze liedjes moeten doen.

En verder baal ik ook dat het weekend bij een vriendin nu ook niet door gaat. De hele gezelligheid enzo verdorie. Dus we zijn al aan het bedenken voor een alternatief op 16 mei. Een karaoke organiseren?

Of een dubbel songfestival :star_struck::star_struck::star_struck: met de nummers van dit jaar én een nieuwe lading

1 like

Ik baal ook zo erg :frowning: Finale zou ook op m’n verjaardag zijn. :cry:

Ja ik vind het lastig, ik denk dat de liedjes allemaal hun charme wel verliezen na zo lang al uit te zijn, maar het zou wel heel sneu zijn voor de mensen die deel zouden nemen. Maar straks mogen ze alsnog meedoen maar hebben ze een veel minder leuk liedje en hebben mensen het steeds over hoe ze met hun andere lied zo’n goede kans hadden gemaakt.

3 likes

of misschien zelfde artiesten (als ze willen/kunnen) maar wel de mogelijkheid geven om een ander nummer te sturen

1 like

Nu moet je kind wel een Eurovision naam krijgen hoor. :joy:

@anon31495790 volgend jaar schrijft Nederland gewoon geschiedenis. We organiseren het 2 jaar zonder het 2 keer op een rij te winnen. :upside_down_face:

9 likes

Zo kun je het ook zien! En dan is het ook nog de 65ste editie. Hoop dat we daarmee het songfestival én het einde van de coronacrisis kunnen vieren.

2 likes

de algemene mood in hier nu

Fuego op z’n IJslands

8 likes

Ik kan me niet voorstellen dat volgend jaar dezelfde nummers gaan meedoen als dit jaar. Omdat alles tegenwoordig van tevoren bekend is, zijn die over een jaar toch wel een beetje over de datum. Maar er zitten zulke leuke bij! Ik hoop echt dat er nog iets komt waardoor de liedjes van dit jaar toch nog hun shine krijgen, een online competitie ofzo.

Ik zou het heel jammer vinden als IJsland, Rusland en Litouwen niet het nummer van dit jaar ten gehoren mogen brengen. :cry:

5 likes

Heerlijk dit. En vind dat liedje van IJsland ook zo fantastisch. Ik hoop dat alle artiesten toch nog op een andere manier credit krijgen dit jaar.

Ja, ik vind die nummers ook superleuk! Maar ik ben bang dat als ze volgend jaar weer met deze nummers komen, het toch niet hetzelfde is. Er niet dezelfde “hype” omheen is als nu, omdat het al ruim een jaar oud is. Juist omdat ze wel echt heel leuk zijn hoop ik echt dat er iets komt waardoor ze nu wel hun moment krijgen.

edit: ik heb trouwens nog niemand in m’n omgeving gevonden die Rusland ook leuk vindt, haha. Iedereen vindt het echt trash. Wat het natuurlijk ook is, maar wát voor trash :heart:

Ja, hebt goede trash en trash die rijp is voor de vuilnisbak. Helaas willen sommige mensen dat niet begrijpen, alhoewel echt iedereen in mijn omgeving dat nummer van Little Big leuk vindt. (En je hebt nog thrash met een extra h, een metalvariant, maar die zal niemand op Eurovision jan Smit durven aandoen. :joy:

ik moet 't even kwijt en sorry maar

grow >>>>>>> arcade

1 like

RTBF stelt deelname jaartje uit: Hooverphonic mag in 2021 naar Eurovisiesongfestival (met nieuw nummer)

https://www.hln.be/eurovisiesongfestival/rtbf-stelt-deelname-jaartje-uit-hooverphonic-mag-in-2021-naar-eurovisiesongfestival-met-nieuw-nummer~a77c22a9/

Hopelijk met een leuker nummer :crossed_fingers:t2:

2 likes
1 like