Same
Ben benieuwd hoeveel nummers over het coronavirus er volgend jaar meedoen.
Er is ook nog niet eens voor alle landen bevestigd dat ze opnieuw dezelfde mensen sturen. Zweden en Estonie houden gewoon weer een national final waar ook nieuwe mensen uit kunnen komen, vind dat toch wel sneu voor de artiesten.
Ik baal zo hard. Ik was echt al gehecht geraakt aan sommige liedjes, en vind het nu zo jammer dat ik ze nooit op het eurovisiepodium zal zien gebracht worden Ik hoop echt dat er nog iets komt waardoor we de nummers toch nog live kunnen zien!
Vind het ook zo jammer voor Litouwen en Iijsland, die echt kans hadden om eindelijk eens het songfestival te winnen!
Ik denk het wel. Kan me bijna niet voorstellen dat dat niet gebeurt. Desnoods skypefestival.
Hahahaha de comments onder de inzending van Duitsland
2019: Bar Rafaeli: Germany, Iām sorry 0 points
2020: Coronavirus: Germany, Iām sorry, 0 points
Germany: Finally releasing a good song for esc
2020: Haha esc? Whatās that?
Ahhwww wel jammer voor ze, want dit nummer was echt banginā! Hadden ze best mee kunnen winnen.
Ik vond Little Big trouwens ook echt wel een leuke inzending. Ik heb wat meer nummers van ze bekeken en ze zijn echt fucked up haha. Mijn vriend is al helemaal geobsedeerd met ze om de een of andere reden Ik heb wel echt medelijden met alle artiesten die nu niet meer mogen meedoen⦠Ik hoop ergens dat ze alsnog volgend jaar mogen meedoen allemaal, maar dan met een ander nummer.
Ik zit er trouwens over na te denken om gewoon alsnog een eurovision feest te geven (als het dan weer safe is), en dat we dan onze eigen eurovision houden! Ik wil het dan eigenlijk combineren met eurovision karaoke, en dat iedereen dan gewoon een liedje van dit jaar mag kiezen en deze mag opvoeren.Vervolgens representeert iedereen ook een land, en gaan we vervolgens punten geven en dan kijken wie er wint Lijkt me eigenlijk ook vet leuk. Ik kan het niet volhouden gewoon denk ik⦠een jaar zonder het songfestival
Little big heb ik al 2x op de radio gehoord!!!
Deze site ook geweldig. Dan moet de persoon die deze act op zich neemt wel deze trui dragen hoor.
Ja ik zat ook aan zoiets te denken⦠Of een feestje waar ik gewoon alleen maar songfestivalliedjes draai.
Serieus?! Waar? hahaha wat vet!
@Briseis Jaaa dat is ook leuk! Ik moet iig iets doen hoor, vind dit zo jammer anders
3FM! Ik was blij verrast. Vind het ook een lekker nummer.
En inderdaad, alsnog een songfestivalfeestje organiseren. Het zou zonde zijn om het zo maar voorbij te laten gaan
Wij hadden hier inderdaad ook al hetzelfde plan! We hebben ook allemaal al vrij enzo dus beter alsnog een hele leuke songfestivalavond van maken.
Lijkt iemand het leuk om een FF Songfestival Ranking te hebben? Dus een uitslag als het aan ons had gelegen haha. Ik wil wel iets opzetten.
ik ga trouwens echt klappen sturen naar duitsland als ze die jongen niet in 2021 mee laten doen, hij schijnt er zelf in ieder geval nog niks over gehoord te hebben
zou wel classic duitsland move zijn om alsnog echt weer bagger te sturen volgend jaar
Jaaaa, leuk! Ik doe mee!
Dat is helaas nog niet bekend. Zit het ook echt af te wachten.
Of het zou fijn zijn als mensen die al kaartjes hadden de volgende keer voorrang hebben om wederom kaartjes te scoren met een bepaalde pres-sale.
Hoop eigenlijk gewoon dat mijn kaartje volgend jaar nog steeds geldig is. En anders dat avrotros weer op dezelfde manier kaartjes verkoopt en niet teveel mensen dat door hebben
Skibidi boom boom ice