Jaaaa, leuk! Ik doe mee!
Dat is helaas nog niet bekend. Zit het ook echt af te wachten.
Of het zou fijn zijn als mensen die al kaartjes hadden de volgende keer voorrang hebben om wederom kaartjes te scoren met een bepaalde pres-sale.
Hoop eigenlijk gewoon dat mijn kaartje volgend jaar nog steeds geldig is. En anders dat avrotros weer op dezelfde manier kaartjes verkoopt en niet teveel mensen dat door hebben
Skibidi boom boom ice
Ik vind het ook nog best lang duren voordat er meer duidelijkheid omtrent die tickets komt.
Ik dacht dat die directeur al lang had gezegd dat mensen hun kaartje behielden want de tickets werden bevroren. Dat van de kaartjes behouden zei die in op1. De verdere verkoop van kaartjes zou voorlopig ook niet meer doorgaan.
Oh, dat heb ik dan gemist! Op de site van Eurovision staat echter dat ze er nog op terugkomen en ticketkopers een mailtje krijgen als er meer duidelijk is. Maarja, gewoon nog maar even afwachten
Maar Spanje mocht ook op zichzelf stemmen. Zo is het gemakkelijk
https://www.hln.be/showbizz/muziek/spanje-kroont-zichzelf-tot-songfestivalwinnaar~aeefd321/
FF Songfestival
Zoals al eerder gepost hier leek het me leuk om hier alle inzendingen te beoordelen en dan een eigen FF winnaar te kronen. Wat vinden jullie beter/leuker?
- Nu FF Songfestival houden
- In mei (OG songfestival data)
0 stemmers
- Met halve finales
- Zonder halve finales
0 stemmers
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat in mei!
Super leuk idee. Ben benieuwd wat er uit komt, hopelijk beĆÆnvloeden we elkaar niet te veel voor die tijd
Via het officiĆ«le YouTube-account van het Eurovisie Songfestival worden de komende weken thuisconcerten georganiseerd. Op vrijdag 3 april vindt de eerste editie plaats om 17.00 uur. Het gaat om optredens van Rasmussen (Denemarken, 2018), Ryan OāShaughnessy (Ierland, 2018), Tamara Todevska (Noord-MacedoniĆ«, 2019) en Slavko (Montenegro, 2017).
Oh super leuk dat Rasmussen mee doet. Dat nummer staat nog regelmatig op hieroš en morgen om 17:00u toch niet heel veel beters te doen
Ja best fijn om met de stem van een Deense viking het weekend thuis in te luiden.
SLAVKO
vlechtman