Songfestival

Woah

5 likes

Wat is dit nou weer haha, arme vent (Kroatië).

Ben trouwens een playlist met alle nummers aan het luisteren en aan het opschrijven welke me wel bevallen, dus er volgt straks een lijstje.

4 likes

Nederlandse liedje heeft wel al veel views op YouTube
 :o Spannend
 Zal Nederland het dit keer weer ver gaan schoppen? De halve finale halen we sowieso. Ik vind het ook wel een heel mooi liedje.

1 like

Ik heb ‘ons’ liedje al de hele dag in m’n hoofd en dat is knap, want ik had eerst ‘Catchy song’ van Lego Movie 2 op die plek zitten. Al sinds dinsdag.

3 likes

Ja ik voel het aan mijn water. Het gaat weer spannend worden dit jaar. Whaaa ik hoop echt zo dat we een keertje winnen. :heart: :heart: Dan gil ik echt mijn hele wijk bij elkaar haha.

4 likes

Ik heb het ook in mijn hoofd zitten haha. We hebben hiermee een top 3 te pakken hoor!

1 like

Mijn eurovision groepsapp is alweer helemaal druk, feest is al gepland en afgesproken en dan dit topic er nog bij. Ik overleef het laatste restje winter wel :ok_hand::raised_hands:

1 like

Mijn spinning-instructeur (tja :see_no_evil:) had gister de Noorse inzending in de spinningles verwerkt. Ik vond het te gek :rofl: wel echt een songfestival nummer hoor, niet al te best, maar lekker eurovision
Kan iemand een filmpje van Noorwegen plaatsen? Ik kan alleen plaatjes

1 like

Ik zou zooo graag een songfestival feestje willen geven/bijwonen, maar echt niemand van mn vrienden vindt het leuk. Zo jammer!!
Ik denk dat het dit jaar wel eens zou kunnen gebeuren dat Nederland gaat winnen. Dan volgend jaar meeting bij songfestival in Amsterdam haha

3 likes

He staat op mijn bucketlist. Als we winnen dan ga ik sowieso met een vriend naar het songfestival in Nederland.

1 like

Ik wil dit ook zooo graag! Of Belgie of Duitsland zou ook nog wel te doen zijn.

Mijn vriendin en ik gaan misschien wel naar Eurovision in Concert 6 april, dat lijkt me ook leuk! Ik mis alleen echt nog een paar favorieten in de lineup

Ooh dat in de HMH ziet er ook leuk uit even kijken of ik daar mensen voor kan porren.

Wat vinden jullie van Zweden en Rusland? 2 topfavorieten maar ik vind beide maar niks aan. Vooral Rusland vind ik jammer ten opzichte van zijn vorige deelname (net als Noorwegen vorig jaar)

2 likes

Dinsdag kan ik gewoon zien, de donderdagavond zal ik in het hostel moeten kijken in Londen. Maar daar zal het wel opstaan hoop ik. En zaterdagavond zal ik denk ik halverwege de show ergens weer thuis zijn.

Fucking studiereizen waar ik géén zin in heb. </3

Ik vind het echt zo leuk dat ze in het buitenland zo enthousiast zijn haha.

2 likes

Ik vind dit echt een gedrocht van een nummer (en staging)

4 likes

Die staging is zo ongemakkelijk

1 like

oh goeie, heb door dit topic nu even alledrie de data in mijn agenda gezet, zodat ik geen afspraken eroverheen plan tegen die tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lijkt wel kinderen voor kinderen

oh mensen ik heb er alweer zo’n zin in !!

1 like