Spanje

La Tranca (typisch Spaans barretje), Kraken, El Gallo Ronco, alle Casa Lola’s (is Pez Lola ook van, vaak idd een rij bij die restaurants maar die gaat vrij snel, maximaal vaak kwartiertje wachten), illari vinos y tapas, la pachamama asador Iñaki als je van goed vlees houdt, fusion87

Voor koffie; Next level speciality coffee, Mia coffee.

Lunch; el último mono, Dulces dreams

Maaar er is zo ontzettend veel, dus waarschijnlijk vergeet ik er een heel aantal

1 like

Voor te eten:

2 likes

Is er hier toevallig iemand die fijne camping tips heeft in Rioja of de omgeving van Picos de Europa?

Als iemand nog leuke tips voor Mallorca heeft?

We hebben een huurauto en zitten in Cala Millor.
Wel hebben we een dochtertje van bijna 2 bij, dus die moet ook mee kunnen.

Zag zelf al safarizoo en marineland, miss iemand daar ooit geweest?

Iemand nog tips voor verblijven, hotel of appartement prima, oostkust Mallorca (tussen Cala Millor en Cala D’or) ca. €200 per nacht? Onze twee favo hotels zitten al vol voor eind juli.

1 like

Cala Esmeralda of een van die anderen van Inturotel in dat baaitje? Of is dat juist de favoriet? :sweat_smile:

Haha die staat idd op onze reservelijst! Die had ik al uit het topic gehaald door jou. Die was 800 voor drie nachten. Ben alleen ergens bang voor heel veel kinderen omdat het hoogzomer is. En het Adult Only gedeelte (appartementen) was 2000 euro. :joy:

Onze favorieten zitten in Porto Cristo in de haven. En zondagavond was er nog plek, maar gisteravond toen we alles wilden boeken niet meer.

Inner hotel rupit
Is ook nog eens adults only en rond de 200 per nacht dit is al inclusief ontbijt
Het is modern en dicht bij het strand

2 likes

Heeft iemand een tip voor een fijne B&B in Spanje? Bij voorkeur op max een uur rijden van Malaga of Gerona en in de natuur waar je lekker van t uitzicht kunt genieten met een boek.

1 like

Dan is Casa Los Eucaliptos echt een aanrader! Zie dat er nu nieuwe eigenaren in zitten (met een nieuwe naam) maar dat zou niks uit moeten maken denk ik

https://www.fincaelaguadavida.com

3 likes

Heeft iemand een leuke tip waar je uit kan gaan / dansen in Valencia waar niet alleen maar jongeren komen en je je moeder mee naar toe kan nemen? :sweat_smile:

Binnenkort ga ik met vriendinnen naar Malaga. Nu heb ik de tips die vorig jaar hier genoemd zijn gelezen. We gaan iig El Caminito wandelen en door de stad fietsen met gids. ik ben opzoek naar nog leuke to do tips. Ook op zoek naar (bijzondere) gelegenheden wasr we echt moeten eten.

1 like

Ik raad tapas restaurant Mesón Ibérico aan. Volgens mij redelijk authentiek tapas, veel locals en was heel lekker en gezellig

2 likes

Ik zit er nu en heb gister tapas gegeten bij La Tasquita. Kreeg goede google reviews en wij vonden het ook lekker! Wij zaten wel achterin, wat minder gezellig was dan voorin of buiten.

3 likes

Als je van Perubiaans houdt bij La Pachamama en als je van Venezolaans houdt bij Budare (zeker hier de tonijn nemen, en reserveren!)

Restaurant Illari vlakbij de cathedraal is ook goed! En het is leuk als je tijd hebt om naar El Palo of Pedregalejo te gaan en daar lekker in een chiringuito te zitten

2 likes

@Twijfelkont @Luipaard en @Rozabella thnx voor jullie tips! Gaan we zeker gebruik van maken :smile:

Leuk! Veel plezier alvast! Ik ben er inmiddels weer weg, maar vond het wel heel leuk! Het is allemaal niet zo groot, maar je kan er wel goed (ver)dwalen, want elk straatje lijkt ergens anders uit te komen haha! En overal heb je leuke gezellige pleintjes

1 like

Ik ben inmiddels ook weer thuis en we hebben het heelnleuk gehad! We zijn o.a. bij budare (de tonijn, zo lekker!) en la tasquita wezen eten, nogmaals thnx voor de tips. Ik vond het juist wel een overzichtelijke stad hahah.

2 likes

Iemand hier die op La Gomera of La Palma is geweest? Of beiden? La Gomera trekt me het meest qua natuur en handig te combineren met vliegen op Tenerife.

La Palma ben ik geweest. Absoluut een aanrader.
Normaal houd ik wel van reuring. Dat vind je daar niet echt. Wel mooie plekken, natuur, rust. Heb er ook lekker gegeten!

1 like