Ik ben een paar jaar geleden eind september geweest (2okt terug gevlogen). De voorspelling voor die week was toen heel slecht, elke dag regen, grijs, dagen met harde wind/onweer. Uiteindelijk viel het toen gelukkig heel erg mee. We hebben 1 dag grotendeels flinke regen gehad. Wel vaak bewolkt. We hebben wel elke dag gezwommen in het zwembad, vooral voor de baby&peuter. Dat was wel te doen, maar soms fris als de zon achter de wolken zat. Verder was het gewoon aangenaam van temperatuur, denk 20-24 graden.
Het is een eiland waar je geluk of pech kan hebben, ik ben er vaker geweest na de zomer en heb eigenlijk altijd wel één buiige dag. Maar in mijn ervaring is eind september het water nog wel warm (want hele zomer opgewarmd, dus beter dan in mei bijvoorbeeld) en is het overdag eigenlijk altijd nog heerlijk weer. Ik heb ook nog nooit níet kunnen zwemmen
Vooral dat je overal meer info moet verstrekken zoals je woonadres. Inchecken kan daardoor wat langer duren. Het viel me sowieso op dat er vrij vaak in Spanje naar een paspoort wordt gevraagd, maar dat staat geloof ik los hiervan.
Is iemand wel eens in omgeving Los Alcazares geweest? Tips voor restaurants etc zijn welkom!
Random vraag maar heeft iemand een idee of ze Speculoos (pasta/koekjes) verkopen in supermarkten in Spanje?
Waar ik was in ieder geval wel de pasta’s
Yes, biscoff gezien in meerdere supermarkten
Heeft er iemand wel eens een curcus spaans in Spanje gedaan? Zo ja, waar heb je dat gedaan en hoe was je ervaring.