Spanje

Is iemand wel eens in omgeving Los Alcazares geweest? Tips voor restaurants etc zijn welkom!

Random vraag maar heeft iemand een idee of ze Speculoos (pasta/koekjes) verkopen in supermarkten in Spanje?

1 like

Waar ik was in ieder geval wel de pasta’s

1 like

Yes, biscoff gezien in meerdere supermarkten :slight_smile:

1 like

Heeft er iemand wel eens een curcus spaans in Spanje gedaan? Zo ja, waar heb je dat gedaan en hoe was je ervaring.

Iemand nog tips/leuke dingen om te doen in de buurt van Barcelona als het onweert en regent?

Wij gaan op vakantie (onze babymoon :sob:) naar de kust bij Malgrat de Mar in de buurt en het was wekenlang 30+ graden en volle zon en precies als wij gaan gaat het stormen, elke dag onweer en regen, soms 6 mm en soms 18 mm, met gemiddeld 25/26 graden en weinig zon.
Ik wil er toch proberen het beste van te maken maar we zitten in zo’n resort aan de kust met grote zwembaden, er is geen klap te doen volgens mij, behalve relaxen. Wat ook het plan was, maar niet 24/7 op de hotelkamer :sweat_smile:.

Watttttttt :heart_eyes:

3 likes

Oh nee wat kut! Hoop dat het bijtrekt. Is er een spa oid waar je mss al wat behandelingen kan boeken?

2 likes

Ja maar ik ben dus zwanger dus ik weet niet wat allemaal mag en kan :smiling_face_with_tear: niet alles in elk geval

3 likes

Vind je een uurtje in de auto dicht genoeg in de buurt? Want het Dalí Museum in Figueres vind ik zelf echt een aanrader. Er is ook nog een museum met Dalí sieraden die hij gemaakt heeft, ook heel vet.

12 likes

Wat leuk dat je zwanger bent, proficiat!!

1 like

misschien even in het Spanje topic kijken?

1 like

Winkelen bij La Rocca (soort outlet Roermond)

1 like

Als je wel wil: Aire is een mooie spa in BCN

1 like

Ernstig slome reactie maar; JA! Ik heb dit een paar jaar terug gedaan in Málaga (5 weken).

Leuk zeg ! Ben alsnog blij met deze reactie. Welke taalschool ben je geweest en hoe was je ervaring?

Gelukkig! Bij CLIC (CLIC_IH_malaga op insta). Ik had het daar erg naar mijn zin, ook goede docenten maar dit was volgens mij ook mazzel. Ik was samen met een vriendin en zij had steeds wisselende docenten en was iets minder positief over de kwaliteit van haar lessen. Je mag een DM sturen als je meer vragen hebt hoor!

Bedankt:) ik ga het even doorlezen

2 likes

Is hier iemand wel eens in de week voordat de grote festiviteiten van Las Fallas van start gingen naar Valencia geweest? Probeer een beetje in te schatten of het dan al zon zee ziekenhuis a la koningsnacht bij ons is of dat het wel meevalt en gewoon leuk is. Heb wel gelezen dat elke dag om 14.00 wat vuurwerk is, maar dat lijkt me prima.

Ja, precies die week. Het was rustig, maar tegen de vrijdag dat het zou starten opeens drukker. Er is inderdaad wel vuurwerk. En er waren ook heel veel van die grote praalwagens die tegen de vrijdag aan opgezet werden. Maar het was nog zeker niet te of vervelend druk.

2 likes