Hoe kwam je erachter? En bedoel je meteen na laten zetten of in de verloop van tijd?
Durfden ze wel nog een 3e te laten zetten? Als deze bij mij weer verzakt trok ik de conclusie dat spiraal niks voor mij is, dokter was het daar wel mee eens.
Huh. Wat slecht, ze moeten de spiraal meteen verwijderen als je zwanger bent toch?
hierbij hebben de artsen de spiraal in het handje vd baby gedaan na de geboorte voor de foto. die is niet echt zo geboren.
als je niet weet dat je zwanger bent kan je ook de spiraal niet weg halen.
Nee dat had ik gelezen idd, maar de spiraal zat wel nog in de baarmoeder. Dat tweede is mijn grootste nachtmerrie.
Ja⦠ik doe ongeveer elke maand een test.
Nog iemand een nachtmerrie story horen.
Ik heb de 23ste een koper spiraal laten zetten.
Tijdens het zetten was de huisarts nogal moeilijke gezichten aan het trekken, wat mij en vriendin van mij die mee was nogal zorgwekkend vonden.
Nu bleek gisteren dat de spiraal compleet verkeerd zit en hij moet er zo snel mogelijk weer uit en een nieuwe erin.
Echter mijn vriend en ik wisten niet dat het verkeerd zat en hebben daarom onbeschermd seks gehadā¦
Nu is het hopen dat ik niet zwanger geworden ben ondertussenā¦
Zijn er mensen die hun spiraaltje hebben laten verwijderen en nog een paar dagen verschrikkelijke buikpijn hebben?
Hebben hier ook meer mensen pijn in de baarmoeder bij seks met spiraal? Ik voel m echt zitten
Ja, ik ook.
Daar ben ik dus ook bang voor aangezien mijn vriend ook niet echt een kleine heeft
Ik heb nu twee maanden een koperspiraal en ben inmiddels al vier keer ongesteld geweest en dit keer duurt het al 9 dagen. Het is niet veel bloed maar vooral ontzettend lang. Iemand die dit herkent en waarbij het beter werd na 3-6 maanden? Weet dat ik het even de kans moet geven maar vind het wel irritant.
hoe los je dit op? ik denk erover om hem te verwijderen
Ja herkenbaar (maar ik bloed ook heftiger), maar de lengte blijft bij mij hetzelfde. Heb koperspiraal nu 5 maanden en ik bloed nu elke keer 6 of 7 dagen, toen ik aan de pil was 4 of 5 dagen. Maar het is niet gek, bij een koperspiraal is het nou eenmaal vaak zo dat je heftiger en langer bloedt dan normaal.
Tegen mijn man gezegd dat ie niet zo diep en hard moet stoten. Als hij voorzichtig diep stoot voel ik het, maar niet vervelend. Als hij ineens heel diep en hard stoot, dan is het voor mij onprettig.
Hoe weet je dat hij verkeerd zit en waarom is hij er niet meteen uitgehaald gisteren?
Ik heb ook onbeschermde seks gehad met een spiraal die niet goed zat en geen conceptie! Volgens mij geeft spiraal wel wat bescherming, ook al zit hij niet helemaal juist.
Het was goed op de echo te zien dat hij verkeerd zat en dat mijn ei sprong net geweest is.
De assistente van de huisarts vond dat ze eerst de resultaten moest ontvangen voor hij verwijderd mocht worden.
Dag later heb ik weer gebeld omdat ik zoveel pijn had, en toen kon ik opeens binnen 2uur terecht.
Wat voor resultaten dan? Wel fijn dat hij er toch uit is. Inmiddels minder pijn?
De echo resultaten. de echo werd door shl gedaan en verwijderen deed de huisarts.
Pijn was na dag twee weer zo goed als normaal
Nu weer moet verzamelen om er weer een te plaatsen, alleen nu hopelijk bij de gynaecoloog
Ik heb ongeveer 1.5 jaar de koperspiraal en was hier altijd tevreden mee. Nu heb ik al een aantal weken rare steken in mijn onderbuik en het voelt op dit moment alsof de touwtjes heel laag hangen, al ben ik wel ongesteld op het moment. Toch maar een afspraak gemaakt om hem na te laten kijken a.s. donderdag. Ik hoop dat hij nog goed zit.
Ik heb opeens krampen die ik ook had na het plaatsen van de spiraal
Ben net ongesteld geweest dus dat kan het niet zijn, ben meteen panisch dat mān spiraal weer niet goed zit.
Heb deze nu 7 maanden. Als de krampen nog veel langer blijven of erger worden ga ik maar weer langs de gynaecoloog. Gelukkig heb ik deze periode geen seks dus dat scheelt al haha